zondag 16 maart 2008

Een dag met een gatje!!

Je hebt wel eens van die dagen dat alles ander gaat als je plant, zo'n dag heb ik vandaag! En dan ben ik zo gezegd van de leg!! Hangen tv kijken achter de pc zitten niets gaat echt, zal wel niet de enige zijn die dat wel eens heeft.

Dan maar even een vrolijk pasig plaatje (rechtstreeks van de huiskamer-tafel), want over een week is het al weer zover PASEN! Mijn kuukje is druk met het het leggen van choco eitjes en de haasjes proberen mij er van de weerhouden ze op te eten (lol) lukt ze echt NIET!! Een tweede kuuk helpt ook leggen maar die staat op een ander plekkie mooi te zijn en een derde kuuk is vrijdag verhuisd naar mijn collegaatje Rabia. (ook gek op eitjes) En ik zal maar meteen bekennen een vierde kuukje is ook al onderweg! Lang leve de choco eitjes, haha



Fijne zondag, neem een choco eitje van mij!!

Geen opmerkingen: