dinsdag 19 augustus 2008

Najaarkriebels?!"

Ik ben nog steeds ruimende in mijn atelier, wat ik allemaal niet naar boven heb gesleept in de loop der jaren ERG!! En ondertussen is mijn smaak erg veranderd, en verplaatste ik relmatig mijn spulletjes van de ene kant naar de andere (ja een grote kamer kan ook wel eens nadelig zijn, maar ik klaag niet hoor!) Maar nu ben ik echt aan het weggooien, en verdwijnen regelmatig VOLLE grijze zakken naar beneden in de kliko. Het liefst gevolgd door een volle vuilniszak uit de keuken, zodat ik (of ik noem geen namen!!) het er niet meer uit kunnen halen. Waar ik over twijfel bewaar ik voor een vriendin, die heeft kids die het heerlijk vinden om te knutselen! (hopelijk is zij ook nog blij met mij straks, de zak groeit! lol) Verder weinig te melden, typen gaat lastig want ik heb in mijn wijsvinger gezaagd (niet lachen!) ik ga verder met ruimen, het geeft me een goed gevoel.

Tot de volgende keer,


Oeps was ik nog effies; Morgen de 20'e is ze jarig, wie? Mijn zusje!!
Hele fijne verjaardag!

jarige zusje

Geen opmerkingen: