maandag 23 februari 2009

Dagje Handwerkbeurs Zwolle

Gisteren naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Ik heb lekker rondgesnuffeld en bijgekletst met Joke, Liezbeth en Gerda die ik heb ontmoet via internet! En ja ik heb me ook nog laten verleiden, hier zijn mijn aankopen van een dagje beurs:
Deze lapjes heb ik gekocht bij Bep voor dit quiltje (patroon had ik al) wat een heerlijke kraam, ik kan daar uren rondscharrelen!


Bij
Liezbeth deze rosé borduurring met randje zodat je stof beter blijft zitten!
En bij Gerda (Petra Prins) stofjes gekocht voor het quiltje met huisje, een pakketje wollige lapjes, een stippeltje en een lichte voor het randje met rode bloemetjes!

Helemaal blij met mijn aankopen weer naar huis gereden, waar dh blij was dat ik weer heel thuis aangekomen ben! Vandaag even bijkomen van gisteren en dan weer verder met mijn Safe Haven, als die klaar is kan ik beginnen met al dit moois.

Fijne dag,

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijke aankopen!!
Wat leuk dat je Gerda ook in het levende lijve hebt ontmoet...

Yvonne aka sommeke zei

Ooooh, jij kan weer een tijdje voort zeg! Zo'n mooie lapjes en patronen! (klink ik een beetje jaloers nu? ;-))

Anoniem zei

Ha Else,
Ook even jouw aankopen bewonderd. Heerlijk om bij iedereeen te kijken waar de buit uit bestaat!
Fijne dag!

Anoniem zei

Hoi Else
Wat een heerlijke winkel heeft Bep he? Ik zie dat jij al een hele voorraad klosje hebt gemaakt:)
Groetjes van Els