maandag 29 juni 2009

Freubel zondag

Gisteren was het weer zover, Barbara en ikke hadden een freubeldag! Ik kan nu een heel verhaal gaan vertellen over hoe gezellig we het hebben gehad, tranen met tuiten gelachen, 's avonds bruinebonen schotel gegeten hebben NIET!! (was de bonen vergeten toen maar chinees besteld!) en nog veel meer maar ik hou het bij foto's die zeggen genoeg (lol)



Tussen de bedrijven door hebben we ook weer nieuwe ufo's bedacht voor de volgende freubeldagen die nog gaan komen, maar het is bij het opschrijven van de ideetjes gebleven. (haha)




En dan nog even meekijken in de "kraamkamer" van dh, zo leuk al die kleine vogeltjes!


Fijne dag,

7 opmerkingen:

Mascha zei

Wat een eigenwijze lieve poppen zijn dit. En zo dit zien aan deze foto's hebben jullie het heel gezellig gehad.

Groetjes Mascha

quilting Jeannet zei

Wat ziet dat er heerlijk gezellig uit Else, wat zijn dat voor poppen, is dat jullie eigen stijl? die jasjes, echt kostelijk ! weet je wat ik vanmorgen besteld heb bij de lapjesgaard.....een naaistasje en een speldenkussentje geborduurd, ik durf het je haast niet te bekennen, maar het is toch echt waar.............

Hartelijke groetjes, Jeannet

Miranda zei

Wat een lievertjes, die poppetjes. De vogeltjes.......welke soort/ras/merk moet het worden?
Groetjes uit Virginia

wilma zei

Hoi Else... Ikk had mij voorgenomen eventjes stil overal bij te lezen maar ik moet even wat kwijt.
Wat een schattige poppen hebben jullie gemaakt!!!
Zo te zien weer erg gezellig!!

Yvonne aka sommeke zei

Dat zijn leuke poppen Else!

gerda zei

wat een leuke poppen hebben jullie gemaakt...en wat een vrolijke foto's....
heerlijk zulke dagen;0))
fijne dag

Else zei

@ Gerda; Pijn in de buik van het lachen dat zegt toch genoeg!

@ Wilma; Lief dat je even langs kwam in je vakantie, nog paar fijne dagen!

@ Miranda; Engelse parkieten en die andere ?! ze lijken op agapronissen maar zijn het niet. Ik zal een vragen aan dh, oh hij roept FORPUS!

@ Jeannet; Jasje is echt HEMA! Wat heb jij gedaan (lol) post is onderweg!

@ Yvonne; dank je!
@ Mascha; ja heel verslavend leuk om te maken!

Groetjes Else