woensdag 17 juni 2009

Pssssst ....................

Psssssst hebben jullie het ook gehoord van het nieuwe virus in blogland!

Eerst was er het "klosjesvirus" en sinds een paar weken is het "mandjesvirus" WEER in alle hevigheid terug. Ik had alle ramen en deuren afgeplakt, NEE het kwam er niet in! Maar wat denk je wat er door de brievenbus binnen is geslopen, YEP het "MANDJESVIRUS" en toen gebeurde er dit;


2 puntjes voor de rand genaaid! Best nog een klus voor een pietje precies als ikke, maar met freezerpaper gaat het steeds beter (lol).

Ik ga straks eens kijken of er nog meer mandjes/randjes gemaakt zijn de afgelopen week.

Fijne dag,

9 opmerkingen:

Wilma zei

Ik had ze al gezien en ben reuze trots op je!!
Je staat zo op de lijst..

Jossie zei

Mooie puntjes Else. Gezellig blog heb je. Ik ga eens even rondkijken. En wat zijn we toch een zwak soort mensen. Ik kon ook niet langer weerstand bieden aan de mandjes, maar ik ga wel voor de eenvoudige.

katrien zei

Oh je bent gevallen voor de nieuwe mandjes.Succes.

supergoof zei

LOL
Wat een fijn virus! Daar willen we echt geen griepprik voor halen,...
;o)

martine zei

Ook al aangestoken. Leuk en gezellig !!!!!!

Anoniem zei

Oh nee he,een besmetting!!!Wel een leuke ziekte. Mooi zijn je driehoekjes. Gezellig blog heb je, kom zeker weer een keer langs.Sterkte met je arm.

Yvonne aka sommeke zei

Binnen geglipt langs de brievenbus? Wat een smoes, wat een smoes toch! LOL
Perfecte puntjes heb je!

gerda zei

mooi zijn ze... en wat een heerlijk virusje he!!!!!
voorzichtig met je arm !!..

Yokkobears zei

Had je nu bewust je brievenbus niet afgeplakt :-) of was je taperol leeg?