zaterdag 1 augustus 2009

Klosjes update 1 augustus

Bedankt voor de lieve felicitaties, ik heb een hele gezellige verjaardag gehad! De datum op mijn geboortekaartje 1695 daar kwam mijn vader pas achter toen alle kaartjes waren verstuurd, hij heeft het er maar bij gelaten ! (lol)

Vorige week lekker gewinkeld en gefreubeld met ons nichtje, die is met een gekke beer naar huis gegaan. (foto hieronder!) En ik ben erg verwend op mijn verjaardag met bloemen, dit boek en ...........
Beer van Demi!

Afgelopen maandag ben ik nog even met dh er een paar dagen tussenuit geweest naar Limburg. Waar we ons prima hebben vermaakt, en ik heb ook nog even gesjopt in Duitsland bij The log cabin (lol) Daarom waren er geen mandjes waren deze keer!

Maar het is al weer zaterdag klosjesdag. Deze week twee klosjes gemaakt, gisteren nog even snel tussen de wasjes door.




En nu ben ik heel nieuwsgierig of het bij jullie komkommertijd is of ..............
Fijn zonnig weekend,
Tot klos

10 opmerkingen:

supergoof zei

Bij mij is het nog steeds NI tijd,...
Maar als ik die gave klosjes zo zie,....
;o)

Fijn weekend!

YokkoBears zei

Leuk je geboortekaartje :-).
Gefeliciteerd nog met je verjaardag.

quilting Jeannet zei

Hoi Else,
He gelukkig, ik kan weer op de bloggen komen.....het is hier ook komkommertijd, de echte komkommers dan wel te verstaan!wat heerlijk dat je bij de log cabin geweest ben, zien we ze nog een keer de stofjes ? je beer is ook weer super, ik heb nog die genaaide beer van jou liggen, die wil steeds het laatje uitkomen om in elkaar gezet te worden, eerst de BOM van ellen......

hartelijke groetjes ! Jeannet

quilting Jeannet zei

Ohh, Else, zien ik daar nou de fluitketel van Le Cruiset staan......ik ben ook bijna jarig, dat zou zomaar een eg leuk cadeautje zijn.........

groetjes, nog een keer, Jeannet

Yvonne aka sommeke zei

Prachtige cadeaus zie ik daar!
Nog een leuke beer en mooie klosjes!
Goe weekend Else!

Dorine zei

Gezellig verhaaltje weer en mooie cadeautjes. en ook nog 2 klosjes het kan niet op.........

Mascha zei

Leuke beer, super cadeautjes en weer twee klosjes. Wat wil je nog meer!
Groetjes Mascha

Hennie zei

Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een beetje laat ik weet het, beter laat dan niet. Ha, ha, ha.
Weer twee mooie klosjes erbij leuk hoor.
Fijne zondag Hennie.

Joke zei

Nog van harte met je verjaardag! Wat een grappig verhaal van die vergissing... dat zal je vader wel héél vaak gehoord (en verteld) hebben.
En over de klosjes: jij hebt er tenminste nog twee gemaakt. Twee hele mooie zelfs. Bij mij komt er al een paar weken geen klosje uit mijn handen... Komt wel weer.

groetjes, Joke.

Crea Annemieke zei

Hoi Else,

Jij blijft maar door klossen.Ik moet zeggen er weinig meer te zien op de blogs.Ik vermoed dat het langzaam een beetje over is.Het duurt ook al zo lang.

Fijne dag met de groetjes
ANNEMIEKE