woensdag 12 augustus 2009

Mandjes update 12 augustus

Was het al weer woensdag, de tijd vliegt voorbij. Dan maar snel mijn mandjes van deze week laten zien!

nr. 1

en dat is nr. 2

oh en dan is er nog een nr. 3 (lol)



En dan de puntjes zal ik het er nu tegenaan zetten of niet!
Nu zijn ze zo;

ik heb er nog maar een paar, overdoen zou ik niet erg vinden!

Maar haar puntjes vindt ik ook heel mooi, met net een beetje ruimte ertussen.
Ik heb gevraagd waarom zij dat doet, misschien zit er wel een hele goede reden achter!


Jullie horen van mij,

Hebben jullie nog mandjes gemaakt?

5 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Je hebt weer heel mooie mandjes gemaakt,Else. Je gebruikt mooie achtergrondstofjes. En nog twee randblokjes, ze zien er mooi uit.Ondertussen ook even bij Anja gekeken, Dat is een goed idee, een beetje ruimte ertussen.
Fijne dag, Cisca

katrien zei

Mooi zijn ze weer

*Marianne* zei

Ik maak geen mandjes, maar vind ze wel erg mooi!

jorrit zei

leuk else al die mandjes alleen zijn dat wel siermandjes van stof maar wij hebben rieten mandjes maar die zijn bijna net zo mooi als jou mandjes
groetjes van jorrit

Hennie zei

Mooie mandjes en je randjes zien er ook goed uit hoor.
Groetjes Hennie