maandag 7 september 2009

Mijn plekkie!

Eindelijk na een paar jaar is mijn atelier dan echt "mijn plekkie" aan het worden! Er miste iets maar wat? Na eerst de gordijntjes te hebben opgeleukt, zijn we vorige week bij Ikea geweest. Daar heb ik toch een leuk stoeltje gekocht, en nog belangrijker hij zit heerlijk. Hij is al in beslag genomen door Kiyomi maar ik mag naast haar zitten. (lol)


Toen nog het borduurwerk van Oma aan de muur, en ik voel me er eindelijk op mijn plek!

Ik ga nog even lekker een boekje lezen, jullie snappen vast wel waar ik ga zitten (lol)

Fijne dag,

3 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Dat ziet het heel gezellig uit, Else.Je stoel is óók leuk om te zien.
Groetjes, Cisca

quilting Jeannet zei

Ohhh, Else, dat is zeker een leuk plekje geworden ! een schattig stoeltje erbij, en dat gordijntje doet het er hartstikke goed bij ! Daar zou ik ook graag zitten ja !

groetjes, Jeannet

Crea Annemieke zei

Dag Else,

Wat heb je een gezellige werkplek.En die stoel vind ik supermooi.Staat zo lekker knus, zeker met die gordijntjes.Ik hoop dat je nog aan werken toekomt!
Groetjes Annemieke