woensdag 30 september 2009

Trick or Treat

Jaja was ik weer, mijn haar zit weer goed (lol)! Ik heb niet veel gedaan van de week, ja effies heerlijk geraced achter mijn naaimachien, ik heb een tas voor Barbara gemaakt.

En verder 1 mandje genaaid, hij is nog niet eens onder de strijkbout door geweest (lol)


Maar ja dat kan ook niet anders, weekend vol gepland en als toetje gisteren een hele gezellige dag gehad in Alkmaar. En dan zo even naar mijn berenvriendinnen, gezellie een bakkie doen! Daarna zal het wel op zijn en even bijtanken worden op de bank, maar het waren weer hele gezellige dagen!



Fijne dag,

11 opmerkingen:

willie zei

Els je heb meer gedaan dan mij, ik ben druk geweest voor de tentoonstelling. De tas vind ik erg mooi.

Jossie zei

Je hebt in ieder geval 1 mandje Else. De tas maakt heel veel goed, hij is erg mooi geworden. September is ook zo'n vreselijk drukke maand.

Anja.M zei

Leuke tas heb je gemaakt.
Beter een mandje dan geen toch.

Mascha zei

1 mandje en een mooie tas. Dat is toch echt niet verkeerd.
Groetjes Mascha

Yvonne aka sommeke zei

Gezellige dagen en die pakt niemand je meer af! ;-)

quilting Jeannet zei

Leuk Else dat je in Alkmaar bent geweest, wie zijn je berenvriendinnen.....ik heb er sinds vandaag een berenvriendje bij.....hij heet Oldie....
ga je nog naar de berenbeurs in Rotterdam ? Ik vind je tas ook erg mooi geworden.

groetjes, Jeannet

Monique zei

Wat een mooie tas heb je gemaakt, maar ik zie ook een paar prachtige foto's van eerdere werken.

Vind je het goed als ik nog een slangs kom?

Quiltpassion.blogspot.com zei

Een heel leuke tas is dat, zeg. En je mandje is heel mooi geworden. Het maakt toch ook niet uit hoeveel je doet, als het maar leuk is om te doen.
Groetjes, Cisca

katrien zei

Leuke tas en een mooi mandje erbij.

Wilma zei

Mooie tas heb je gemaakt!! En toch een mandje rijker.
Ik niet 1 deze week.
Heb wel veel gedaan. Stoffenclub gesneden....
:o)

Gerda Hartman zei

Leuke tas heb je gemaakt en beter 1 mandje dan geen mandje.