vrijdag 9 oktober 2009

Geen klosjes maaaaaaaar SAFE HAVEN!

Een dag te vroeg, en geen een klosje genaaid van de week!
Ik heb het laatste blok van Safe Haven genaaid en heb er vandaag al een aantal randjes aan gezet. Morgen ga ik proberen van mijn ufo een affo TOP te maken! Ja de haven is in zicht, ik ben nu al een paar jaar bezig met deze top en ik raak steeds tussendoor flieft maar nu hij bijna af is wil ik graag door.


Zoals jullie kunnen zien heb ik de blokken anders aan elkaar genaaid, dan past hij beter op bed! Nog een klein lila randje rondom "zoals jullie links al kunnen zien" en dan nog een brede bruingele rand rondom.

Ik ben wel benieuwd of jullie aan klossen zijn toegekomen, zetten jullie de thee klaar dan kom ik effies buurten!

Tot klos,

12 opmerkingen:

katrien zei

deze quilt blijkt nog steeds een topper te zijn,vind hem ook heel mooi.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik had hem nog nooit gezien, maar hij is erg mooi. Ik kan me voorstellen, dat hij nu af moet. Zal erg mooi staan op je bed!
Groetjes, Cisca

Mascha zei

Ik had deze ook nog niet eerder gezien maar hij is prachtig.
Enne, ik doe wel niet mee met de klosjesclub maar een kop thee kan je altijd van mij krijgen.
Groetjes Mascha

Gerda Hartman zei

Nog nooit gezien. Heel mooi, prachtige warme kleuren.

Guusje, zei

Kan me voorstellen dat je hem eerst af wilt hebben want hij is prachtig. De kleuren zijn ook echt mooi warm.

Hennie zei

Ziet erheel mooi uit, ik kan me voorstellen dat je hem eerst aan je AFFO lijst wilt toevoegen voordat je iets anders gaat doen. Wel jammer dat je geen klosjes hebt. Ha, ha, ha, nou ja ik heb ze ook niet hoor volgende keer beter.
Fijn weekend en succes met je top Hennie.

Erna zei

Ben hem nog niet eerder tegengekomen. Hij is heel mooi.

Inge Slaats zei

Else, hij is hartstikke mooi, doorzetten nu zou ik zeggen, je bent de haven nu zo dicht genaderd, doe maar oogkleppen voor dan kan je je niet laten afleiden door andere mooie dingen LOL

wilma zei

Hij is erg mooi!! Ja wat kunnen wij toch verliefd worden op andere projecten tussendoor...

Daniƫlle zei

Het mag gezegd worden: er is heuse moed voor nodig om SH af te maken want het is een hele lap!! Is het nog gelukt dit weekend?
Knap hoor!!
Mooie dag!

Joke zei

Wat mooi zeg en je hebt er zo leuk je eigen ding van gemaakt. Super!

Tineke zei

Else, wat een leuke quilt is het toch? Leuk om je eigen draai eraan te geven. Ik kan me voorstellen dat je hem nu af wilt maken. Succes!