donderdag 15 april 2010

Life is Beautiful

Naast het borduren van de rondjes komen er ook nog andere werkzaamheden kijken bij deze SCHITTERENDE quilt! Zoals achtergrond blokken naaien, ja hoe ga je dat aanpakken, nou ik heb alle blokken uitgelegd op de vloer van mijn atelier. (hoe klinkt dat!) Schuiven nog eens schuiven, ben niet zo gauw tevreden maar het is toch gelukt.


Ja en dan, hmm prakke denk denk! HMMM ik heb een tacker en een pigmapen ik schrijf op elke hoek het nummer van het blok 1-1 2-1 enzo, tack alles per blok vast en dan is het tijd om af en toe wat blokken te naaien.




Nu nog even met het snijmes het laatste reepje eraf roetsjen en dan de bout er overheen laten glijden en er is weer een blok klaar!

Dames vergeten jullie niet van de zon te genieten!

fijne dag,

19 opmerkingen:

Anne zei

Wauw, mooi vloerkleedje zo Else!
Prachtig van die stofserie!

Yvonne aka sommeke zei

Atelier? Héél sjiek klinkt dat! ;-)
En wat een lief speldenberenkussentje zie ik in je vorig logje!

Annelies zei

Zon, wat is dat ?? Ik heb het helaas een beetje druk.
Ik hoop dat zo ook bij mij de blokken op de grond kunnen.
Veel succes, het is heerlijk werk.

quilting Jeannet zei

Dat wordt heel erg mooi zo Else, en wat ga je er snel mee, je geniet toch hoop ik zelf ook wel van de zon ????? Ik ga er weer even inzitten.

groetjes, jeannet

Klaske zei

Het word ook nog een flinke quilt zo te zien. Ziet er prachtig uit! Jij ook genieten van het zonnetje hoor!!!

katrien zei

Zal heel mooi worden.

Marijke zei

Dat ziet er mooi geschikt uit en dan moeten de rondjes er nog op geweldig!
Groetjes Marijke

Daniëlle zei

Het wordt al net echt hihi! Maar je hebt je zaakjes prima voor elkaar lees ik! Lekker he om zo te kunnen werken! Mooie avond, liefs, Daniëlle

Quiltpassion.blogspot.com zei

Dat ziet er heel mooi uit, Else, je hebt het goed voor elkaar zo. Ik heb vandaag lekker met mijn schoondochter op een terras zitten lunchen, heerlijk! Geniet zelf ook maar lekker van de zon, ik hoop tenminste dat het morgen nog mooi is.
Groetjes, Cisca

sylvia zei

wow!!!
harde werker, had je niets te doen of zo??!!
waarom ben je niet tevreden????
het ziet er toch goed uit zo???
je hebt een klus gedaan om trots op te zijn...........

Marianne D zei

Wat een prachtige dingen laat je zien! je LiB in rouenneries wordt wel heel erg mooi,je lieve beertje...je gezellige mandjes...leuk joh!

gerda zei

dat ziet er erg mooi uit!!!! nog een hele klus he...maar het resultaat zal erg mooi worden...
ahhh en dan je mooie spelden kussentje...prik je nou zo maar in zijn buik....zielig..;0))het is een dotje!!!
fijne dag

Juicybear zei

Mooi hoor Else, dat wordt helemaal super van die mooie stoffenserie.
Groetjes Anneke

Lia zei

Ik vind dit zo mooi hè. Maar als ik al die lapjes zie, zakt de moed in mijn schoenen.

Hij wordt vast weer prachtig!

Groetjes,
Lia

Mascha zei

Dat klinkt echt goed, ATELIER. Het ziet er perfect uit.
Groetjes Mascha

Guusje, zei

Wat ziet dat er toch mooi uit en wat wordt hij mooi zucht. Ik ben ook om ga binnenkort het boek bestellen kan me niet meer inhouden.

Berna zei

Wat is het toch een mooie quilt. Je stofkeuze past er heel mooi bij. Zonnig weekend en probeer er ook een beetje van te genieten.

Jossie zei

Hat wordt een plaatje van een quilt. Lijkt me niet makkelijk met dike rondjes maar het wordt wel erg mooi.

Anita zei

Het ziet er erg mooi uit. Gelukkig maar want ik heb ook Rouenneries uitgezocht voor mijn LIB.