zondag 15 mei 2011

Aankopen Veldhoven en .....................

Nog fffff mijn aankopen laten zien van Veldhoven!

Een snoep pakketje cival war en Le peti ecole lappies




Verder ben ik lekker bezig met mijn English Basket Quilt, het middenstuk is nog niet eens klaar (ben nog druk prikkende), ben ik al met de volgende rand begonnen dat is zo'n heerlijk werkje voor s'avonds op de bank. Ik heb al een hele berg bloemen en sterretjes gemaakt, als die klaar zijn kan ik ze appliceren op de ondergrond!

En wat zijn jullie voor leuks aan het doen?

Fijne dag, dikke knuffel

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Else, what wonderful fabrics you have bought and i love the "made by me" ribbon. Your English Basket blocks are wonderful. All the best, Ann xx

Berna zei

Je bent lekker bezig en hoeft je niet te vervelen met deze mooie aankopen uit Veldhoven!

Wilma Kuin zei

Jij hoeft je niet te vervelen zo te zien...

Ik ook niet.. strijken en een verjaardag...
brrr...

nathalie zei

Ha die Else,
Wat wordt die english basket quilt mooooooi!!! En geweldige oogst van Veldhoven zo te zien. Dat rood met creme spikkeltje van petite ecole is zo'n schatje, ik heb 'm inmiddels al in twee quiltjes verwerkt zitten, en bij mijn volgende project kan 't ook zo meedoen. Zo'n top stofje!
Veel plezier met je aankopen!

sylvia zei

ziet er toppie uit, je aankopen en je quilt!!!
ik heb..jaja...patch-dag!
heb net een mandje geappliceerd......eindelijk.......pfiew!!!
en nu ga ik even wat anders......zie je nog!!
en die petit ecole lapjes worden gebruikt voor mijn muizenkerstquilt! Die liggen lekker te rusten!
fijne dag, liefs, S

Annelies zei

Mooie lapjes en mooie blokken. Je bent lekker bezig.
Ik zet een rand van een kwart inch rond het blokkentotaal van mijn Dear Jane. Niet echt inspirerend.
Verder hebben beide mannen morgen eindexamen, maar gaan zo toch naar de wedstrijd Ajax-Twente kijken in Het Wapen. Wie zou er hier in huis de meeste examenstress hebben ??

Mascha zei

Wat ben je lekker bezig. En wat een heerlijke aankopen heb je in Veldhoven gedaan. Wat ik ga doen? Ik twijfel tussen vingerhoedjes of om toch aan iets nieuws beginnen.
Groetjes Mascha

Anoniem zei

Wat een leuke buit heb je gemaakt daar in Veldhoven,fatastische stofjes en wat leuk dat lint met Made by me erop, geweldig.
En je bloemen en sterrenvoor the Englisch Basket groeien aardig.
Knuffel, Anja Lems

katrien zei

Leuke aanwinst die lapjes.
Ik ben bezig met vingerhoedjes.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik was net nog lekker met een blok van mijn Lori Smith quilt bezig, terwijl DH naar de kamer kwam om naar DE voetbalwedstrijd te luisteren, want het www was overbelast. Dus nu zit ik er weer even achter.
Wat heb je mooie lapjes gekocht, wat zijn er toch veel verschillende stoffen, hè, gelukkig ook in repro-stoffen. Prachtig vind ik die English Basketquilt, die houdt je nog lekker heel lang bezig, prik ze!
Groetjes, Cisca

Inge slaats zei

Helemaal geweldig, je aankopen en je quilt!
Prik maar lekker verder..... het wordt steeds mooier.

Liefs,
Inge

Guusje, zei

Wat een prachtige stoffen heb je in Veldhoven gekocht en wat een mooie rand heb je gemaakt voor de EB. Ik vind het prachtig. Kan nie wachten. Ben zelf druk bezig om de Civil War Diary af te maken zodat er ruimte komt voor een nieuw mooie project en mijn Sjaantje.

Lida zei

Gave lapjes heb je gekocht! Ja er was genoeg daar om je te laten watertanden! Enig die sterren en bloemen en lekker om die op de bank te maken en als je dan straks klaar bent met het middenstuk, dan schiet je in enen vooruit! Nu ik ben nog steeds bezig met mijn eindspurt LIB, dus lekker bezig! Fijne dag, groetjes
Lida

Shirley zei

Wat voor moois ben je weer aan het maken zeg. Ik ben met Dresden Plate nummer 7 bezig, kom net bij Miranda vandaan waar ik nr 6 afkreeg, ondanks alle geklets.

Miranda zei

Eindelijk kan ik een berichtje achterlaten! Toch ook nog meer aankopen gedaan....Heerlijke aaibare lapjes en voor nu een dikke knuffel..