vrijdag 27 mei 2011

English Basket Quilt

Tis een beetje eentonig aan het worden, maar ik vindt het zo leuk om aan deze quilt te werken! Alle andere quilts to be roepen, maar ik heb een selectief gehoor, "mandjes mandjes".

De 1e rand begint al ergens op te lijken, de 1e sterretjes en hexjes zitter er al aan vast gestikt!


Ja zelfs de achterkant ziet er goed uit, ik heb de achtergrond weggeknipt! Geleerd van Danielle, dan komen de hexen en sterretjes beter naar boven als je gaat quilten. Eerst vond het wegknippen helemaal niets (zeg maar ENG!) maar nu gaat me het steeds gemakkelijk af (lol)

En voor de allerbuitenste rand heb ik ook al wat hexen en vage dingen aan elkaar zitten.

Fijn weekend,
Knuffel

9 opmerkingen:

Annelies zei

Gewoon werken aan datgeen je leuk vindt. Het ziet er nu al mooi uit !

Rina zei

Dat ziet er al erg leuk uit. Je hebt de vaart e goed inzitten!

Daniƫlle zei

Helemaal super!!! Niks eentonig hoor en wat ga je hard!! Ze zien er allemaal gaaf uit je hexen!! heel veel mandjesplezier!! liefs, XXXD

katrien zei

Ziet er al leuk uit.En voortdoen zolang jij het leuk vind.Veel plezier verder.

martine zei

Kan me voorstellen dat dit leuk is.

Anoniem zei

Absolutely beautiful hexagons Else, what a wonderful quilt yours is going to be! Love Ann x

Guusje, zei

O wat wordt dit mooi, als je eenmaal de smaak te pakken hebt... Tenminste dat heb ik altijd. En lekker doen wat je het leukste vind de rest komt later wel weer een keer.

Lida zei

Dat vage valt wel mee hoor, ziet er allemaal prima uit en je geniet er duidelijk van, dus die andere quilts moeten maar even geduld oefenen! Grijns! Veel plezier, groetjes
Lida

q.lodge gerda zei

Daar had ik nou nog nooit van gehoord. Kan me voorstellen, dat je het eerst wel eng vond. Het ziet er heel leuk uit en gewoon lekker van genieten!