dinsdag 31 mei 2011

Het was ...................

Weer heel erg gezellig in de grote stad, er werd hard gewerkt door de meisjes en juf! En ja er werd ook gekletst over van alles en nog wat heerlijk. Elsbeth was er ook, net terug uit Canada. Erg leuk om te horen hoe geweldig zij het heeft gehad aan de andere kant van de grote plas. Wel jammer dat de tijd zo snel voorbij vloog.



Toen Sylvia en ikke door de steeg naast de DH&W op weg gingen voor een bammetje zag Sylvia dit?



Wat is dat nou, ja echt DH&W stof voor de ramen??? Wat staat er op de deur???? We houden het in de gaten voor jullie (lol)



Oh en ik heb gehoord dat we heel goed naar foto's van juf's PAARSE projekt moeten kijken, er kunnen onthullingen in zitten?! (ik zal bekennen dat ik net alle foto's heb nagekeken maar ik kan niets vinden, een van jullie iets ontdekt? lol)



Zo weer genoeg gekletst, het is nu tijd om te banken,

fijne avond

16 opmerkingen:

Annelies zei

Het was een hele gezellige ochtend Else.

sylvia zei

het was weer super gezellig!!!
maar wat heeft de foto met mijn haarkleur gedaan.....haha....bovenop lijkt het wel een blond haarstukje!!!!
ik ga nog even bij 'paars' kijken.....
liefs, Syl

Berna zei

Gezellig! Ook hier bekende gezichten te zien.
Enneh..... gaan ze verhuizen?

katrien zei

Leuk hebben jullie het gehad.

Inge Slaats zei

Oh, dit ziet er weer gezellig uit en ik zie mijn vriendinnetje Sylvia lekker aan de pruts. Goed jullie, twee ster-reporters in de dop op zoek naar een primeur! Ga zo door meiden!
Fijne bank-avond verder.

Liefs,
Inge

Marjan zei

Ziet er gezellig uit, Else! Kan ook nog niets ontdekken bij de "paars"-foto's... Geduld maar weer?

Mascha zei

Ik kan dus helemaal niks ontdekken over het paarse project op de foto. Ik wacht maar weer geduldig af.
Leuk dat je het weer zo gezellig hebt gehad.
Groetjes Mascha

Guusje, zei

Wat een mooie actiefoto. Het was zeker weer erg gezellig. En ben ook erg benieuwd wat dat betekend, heb het zelf niet gezien maar ik ga dan ook altijd de andere kant op. Ik zal ook nog eens gaan kijken bij paars ben benieuwd.

Jossie zei

Wat een gezellig clubje. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er achter die ramen gaat gebeuren.

Anoniem zei

Hoi Else,
Dat ziet er gezellig uit en wat gaat er achter die raampjes gebeuren, misschien een grote cursusruimte????
Groetjes,
Anja

Berna zei

Ik heb er eens wat langer bij stil gestaan maar de heren DH&W hebben vorig jaar aan mijn vriendin verteld dat ze misschien toch weer naar Nederland komen. Het zou dus goed kunnen zijn dat "onze" winkel wel op de oude plek blijft maar dat de heren hier gaan huisvesten. We wachten af.

sylvia zei

die opmerking van Anja lijkt me wel wat: een grotere cursusruimte! het is wat klein, maar wel knus.....EN je hoort de dozen met stoffen afgeleverd worden nu en dan niet.
hm, dan ga ik toch maar voor Berna........
;;))

Elsbeth zei

hai Else, ga toch, onverwacht, naar Cannenburch dus zie je misschien morgen... groetjes

Daniƫlle zei

Je kunt er nooit teveel winkels mee hebben, prachtstof toch? En dan op een stoel? Hmmmm!! Nog een leuk steekje gedaan? Liefs, Daniƫlle

Shirley zei

Even een blogpauze aan het houden, of gewoon inspiratieloos?

Miranda zei

Moppie is alles goed daar? Lekker vakantie aan het houden hoop ik! Dikke knuffel