zondag 21 augustus 2011

Soms .................

Soms heb ik wel eens een dag dan gaat het niet zoals ik graag zou willen, en wat gebeurt er dan? Ja dan doe ik een emotionele aankoop, NEEE geen chocolade of lapjes deze keer (meestal wel dat troost zo geweldig!) Maar een boek, en wat voor een;



Ja echt, bij het kleine handwerk winkeltje in ons eigenste dorp! (lol) Ik ben er helemaal blij mee, er staat zoveel moois in. (nu nog tijd, weet iemand nog ergens iets te liggen?)



Ik ga nog fff bladeren,
Fijne dag, knuffel

19 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Niets is bijna fijner dan een heerlijk boek,...

Het leven is dat wat er gebeurt terwijl je andere plannen had??

Annelies zei

Else wat een prachtig boek. Maar goed dat jij voor mij in het winkeltje was ! Fijne dag.

Berna zei

GEWELDIG! Volgens mij heb ik van deze serie (jaja je mag nog een keer zo'n bui hebben) een paar boeken ingekeken bij de Quilthoeve. Echt prachtig zijn ze.
Geniet maar lekker van het bladeren. Ik hoop in de zon.
Fijne zondag!

Miranda zei

Wat een heerlijk boek...doet me denken dat ik nu toch eens eindelijkmijn alfabet moet afmaken!
Knuffies

Unknown zei

Wat een mooi boek en dat potje tijd zoek ik ook, nog nooit gevonden....

pauline zei

Slik, slik, ik ga watertanden van dat mooie boek. Oh, lekker in een luie stoel en dan maar plannen maken. Maar ja, waar is dat winkeltje met tijd???
Veel leesplezier,

Willy zei

Kon je er geen tijd bijkopen in dat winkeltje, zou mooi zijn.
Veel plezier met al die mooie patroontjes.
Groetjes

Anoniem zei

Ik zoek ook nog tijd, dus als jij het gevonden hebt, laat het dan even weten waar ik het kan vinden.
Geweldig boek Else en veel beter dan een stuk chocolade, dit gaat veel langer mee,
Anja

Daniëlle zei

Wat ben ik blij dat jij het gekocht hebt hihihi, komt toch al tijd tekort om al het moois te maken!! Bladerse!! XXXD

katrien zei

Veel plezier met het boek.

Juicybear zei

Whoow wat een super mooi boek, zo iets wil ik ook nog eens hebben met van die mooie letters, ik ben benieuwd wat jij er uit gaat maken, als je tijd gevonden hebt tenminste:-)
Fijne zondag, groetjes Anneke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk boekje, heerlijk om zoiets te vinden, en véél beter dan chocola!!!
Knuffel, Cisca

Yvonne aka sommeke zei

Hmmm, ik zou de chocola gekozen hebben! ;-)
Nee, kruissteken is erg mooi maar ik doe het helemaal niet graag.
Geniet van je boek!
Wat is tijd?

Guusje, zei

Ik vond de buitenkant er al zo mooi uitzien en nu een blik in de binnenkant weet ik het echt helemaal zeker erg mooi en veel beter dan chocolade alhoewel.

Anoniem zei

What a wonderful book Else!

Lida zei

Hé ik zie jou je helemaal zitten verkeukelen bij zoiets gezelligs, dus dat worden binnenkort lieve borduursteekjes! Oh ik ben blij dat er hier iet zo'n winkeltje zit want dan kocht ik het ook! Smullen, dikke knuffel
Lida

Peti zei

wat een leuk boek, Else. Ik las laatst ergens, `tijd moet je maken´, alleen vergaten ze de werkbeschrijving erbij te plaatsen :-)))) groetjes Peti

Willie zei

Else wat ben ik een beetje jaloers op dat mooie boek.

Heel veel plezier er mee.

Lieve groet Willie

Ineke Original zei

Wat geweldig! Wat kan een mens hier toch blij van worden.