maandag 31 oktober 2011

Kben nog een beetje aan het bijtanken van mijn weekendje uit met zusje! We zijn naar Rotterdam geweest, vrijdag naar de berenbeurs waar we heerlijk hebben rondgegeken en bijgekletst.



Er zijn ook nog een paar leuke dingetjes mee gegaan, zoals dit pakketje/patroontje

deze 2 dametjes voor mijn verzameling;

een uiltje voor dh

In de loop van de middag hadden we het wel gezien en zijn we naar Brielle gereden, daar hebben we onze kledingkast aangevuld (lol) Daarna zijn we wat gaan eten en na het eten konden we voor de deur genieten van een halloween optocht.



We zijn in Brielle blijven slapen en de volgende ochtend werd ik gewekt door een HAAN!! (zus hoorde niets!!) Ja hij leeft nog, liep sneller dan mijn persoontje. Na een heerlijk ontbijtje vertrokken we wederom naar Ahoy deze keer voor de handwerkbeurs, wat een verleidingen (lol) Ik heb een Nederlands quiltboek gekocht, daar maak ik van de week een foto van (kben nog bladerende, beneden!!) en een patroon met alle benodigheden bij Crownstiches.

Vergeet helemaal te vertellen van de JINGLE BELLS muziek die plotseling klonk toen we voor de kraam van Bobbin stonden, zus en ikke schrokken ons een hoedje "WAT WAS DAT???" Oh het waren Els en Liezbeth, de meisjes deelde kerstbal patroontjes uit zolang de muziek speelde. Erg grappig om live mee te maken!! Toen was het al weer tijd om naar huis te gaan, 's avonds viel ik met mijn schatten in slaap op de bank en genoot nog fff's na.


Gisteren heb ik het fff rustig aan gedaan, en wat er vandaag gebeurt is horen jullie van de week!

Fijne avond,
Knuffel

13 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Het klinkt helemaal gezelie Else, was die haan soms van hier afkomstig? Je zat zo dichtbij, en wij hebben er twee die kraaien.

groetjes, Jeannet

katrien zei

Wat een heerlijk weekendje hebben jullie gehad.

Lida zei

Wat jammer dat ik niet wist dat jij er zaterdag ook was, dan had speurend rongelopen! Maar wat een schattige dingen heb je op de berenbeurs gescoord, hier liggen nog steeds die twee pakketjes, maar helaas nog even geen tijd, dus die blijven nog even liggen! Groetjes
Lida

Inge zei

Ooohhh, wat een lekker weekend en wat hebben jullie gave dingen gedaan en gekocht. En oh heerlijkheid, een berg kleding shoppen (had je me niet ff kunnen bellen???? LOL) Je hebt trouwens goed je best gedaan met al je aankopen, helemaal superdesuper!
Goh, heeft die haan eventjes geluk gehad. Zie het helemaal voor me, jij met stoom uit je oren, rennend achter dat beest aan. Dat is nou eens echt "hilarisch"!!

Doei, doei,
knuffels van Truusje

Terray zei

Hoi Else,

Wat gezellig zo'n weekendje samen met zus op stap. Ik kan me helemaal voorstellen dat het genieten was.

Groetjes
Tertia

Annelies zei

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad !

Mascha zei

Hoe is het mogelijk. Ik was afgelopen zaterdag ook op de beurs. Vind het zo jammer dat ik je niet gezeien heb.
Groetjes Mascha

Guusje, zei

Zo te lezen en te zien hebben jullie een heerlijk weekeinde gehad. Leuke dingen heb je gekocht geweldig daar kun je weer heel wat leuke uurtjes mee doorbrengen.
Fijne avond en een big hug.

Marjan zei

Ja hoor... ik was zaterdag ook op de handwerkbeurs... Heb notabene nog aan je gedacht, toen ik zag dat in een andere hal de poppen- en berenbeurs was! Wat was het weer snoepen allemaal, hè!

Willy zei

Hej Else, twee beursdagen, wat een energie, maar een leuk weekend voor jullie. Mooie spulletjes heb je gekocht. Veel plezier ermee.
Fijne week, groetjes

sylvia zei

toppie weekend, welke quilt had je nou gesandwicht?? Want dat had ik nog niet gelezen.......;)

Anoniem zei

Hey Else,
Maar goed dat je niet zo hard kon lopen (voor die haan dan).
Die popjes voor je verzameling zijn trouwens ook heel leuk en dat borduurtje, Home is where my needle is, geweldig!
Groetjes,
Anja

Berna zei

Dat was een leuk weekendje.geniet maarlekker.