zaterdag 24 maart 2012

En dan eerst ..........................

Een bloemetje en felicitaties "per mail" naar, deze lieverd
Syl GEFELICITEERD, deze blommen zijn voor jou!!
Donderdag krijgt je wat lekker bij de koffie, als je hier in Huizen bent! Dan vieren wij je verjaardag samen met Truusje nog een keer dunnetjes over. (lol) "Ik hoop dat Syl van PEREN-HOUT??"
En dan ga in nu achter de druppels aan, daarna een boterham en dan kan ik op pad richting Zutphen!
Fijne zonnig weekend allemaal.
knuffel

14 opmerkingen:

Judith zei

Nou nou druk weekje, vandaag Zutphen, zondag B, dinsdag hier en donderdag Syl! Geniet ervan meid! Zelf die slingers ophangen. Lukt je heel aardig zou ik zeggen, fijne dag!

carina zei

Nou wat een energie! Al vroeg een berichtje en op pad! Groet carina

Anna zei

Een fijn en zonnig weekend gewenst Else!

katrien zei

Fijn weekend.

Willy zei

Hej Else, jij bent natuurlijk allang richting Zutphen. Ik ben al even wezen feliciteren. Veel plezier vandaag en een fijn weekend,
lieve groetjes

quiltlodge gerda zei

Oooh Zutphen, dat klinkt goed. Veel plezier en je komt vast met iets heel moois thuis.

Anoniem zei

Hey Else,
Lekker gesnuffeld in Zutphen.Lekker door Zutphen gewandeld?? Het weer is in ieder geval schitterend.
Nieuwe aanwinsten gescoord???
In ieder geval een fijn weekend toegewenst.
Knuffel van Anja

Rennie zei

Keep it cool lady met zulke leuke dingen allemaal. Geniet ze!

inge zei

geniet van zutphen!

sylvia zei

hahahah, mafkees, zit je mij ff in het zonnetje te zetten.......lach me suf!!!
gekke meid!!
en PEREN-HOUT??? Wat is Bart aan het doen, ohjee, nu word ik toch een beetje zenuwachtig!!!

enne, jij weer naar Zutphen??? wat had je nu weer nodig.............LOL

ik verheug me op donderdag met z'n drietjes en vandaag heb ik gemerkt dat ik een heeeeeeel eind kom met krukken: dus ik kom met de trein EN krukken!!!

dag lieverd, dank voor je leuke blog van vandaag!!!
liefs, Syl

Inge zei

Wat een mooie bloemetjes had jij voor onze jarige Jop en ik lees hierboven dat ze je wel een mafkees vindt, maar toch ook erg blij is met dit leuke logje!
Van dat peren-hout snap ik geen hout, maar dat zal wel iets tussen jou en Cato zijn. Misschien kom ik er donderdag achter. Ik heb er toch zo'n zin in!!
En? Was het leuk in Zutphen? Hoeveel heb je gekocht en wat??? Ben niet nieuwsgierig, hoor, ech nie.....

Dag meisje Huizen, fijn rest van het weekend!

Dikke knuffel,
Truusje

Guusje, zei

He wat lees ik hier was je gisteren ook in Zutphen, jammer niet gezien. Ik hoop dat je een erg leuke dag hebt gehad.

Lida zei

Geef haar ook even een knuffel van mij? Bedankt vast en heel veel plezier gewenst! Knuffels
Lida

Erna Peekel zei

Nou ja zeg word bijna jaloers dat ik niet mee mag. Ach ja..... ik ken mijn plaats hoor. Super veel plezier donderdag.

Groetjes,
Erna