woensdag 24 oktober 2012

Hier schreef ik al over mijn flieftheid, en zo tussen alle beren en quilterigheden door was ik al begonnen met het naaien van de kop. Toen belande het in een zakje en 2 weken terug toen ik op zoek was naar berenspulletjes voor de meisjes kwam ik het weer tegen, hmmmm toch wel erg LEUK!! Het zakje beren onderdelen belande in een tas aan de keukenstoel, kwas aan de haak (ik me vervelen, tis dat)

Gisteren zat ik in de agenda te bladeren en zag dat de keukentafel zaterdag gezellig vol zit met aankomende berenmoeders, ze hebben huiswerk meegekregen ik hoop dat het gelukt is. Maar juf zelf is niet zo'n goed voorbeeld, die had niets berigs meer gedaan. Mezelf een schop onder mijn kont gegeven (ja bij wijs van spreke, zo lenig ben ik niet) emmertje T gezet en toen heb ik lekker zitten prutsen, voor ik het wist was de kop gevuld en het lijft genaaid. YES, dat gaat goed komen, ik kon het niet laten hem al een beetje oud te maken (lol)
 
 
"Hier nog even het voorbeeld"
Zo eerst nog fff wat aan mijn huisje doen en dan ga ik verder, heb ineens het berenvirus te pakken.     

Wat gaan jullie doen vandaag?

Fijne dag,
knuffel

23 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een lief koppie al.
Ik heb de boodschappen al in huis, moet de badkamer doen en zuigen en ga daarna wat quilten (hoop ik).

Rennie zei

Wat een lief oudje je zou deze lieverd zo in je armen nemen. Ik heb al gezogen, stof afgedaan, met de honden gelopen en ga zo even naar de fysio. Mijn knie doet na de bijna-autocrash nog steeds pijn. Ik weet wel wat de allerbeste therapie is hoor. Even snel opschieten en dan vanmiddag mijn Sweet Heart Houses blok rasteren. Ben ik gelijk die knie vergeten. Heb jij ook zo'n zin in de 17e?

Juicybear zei

Wat een schatje weer zeg, bij mij begint het berenmaken ook weer te kriebelen:-)
Groetjes Anneke

Nathalie zei

wat een lieffie gaat dat worden als ik zo het voorbeeld zie!! ik ben bevangen door de volgende gekte op quiltgebied, ga er zo mee stoeien (braaf EErst de boodschappen gedaan en alles wat moest!)

Noa zei

mooi hoor echt een snoepie
ik gaverdermet de amphora heb hem bijna af

Conny's-blog zei

Echt een beertje om flieft op te worden, wat een snoepie..........gr.Conny

Ageeth Dorsman zei

Och, wat een dotje van een beertje.
Als ik dit zo lees bij jou, zou ik
bijna mijn voorraadje mohair op zolder
weer induiken (heb alleen jammer genoeg geen sparse mohair op voorraad,
want met de hondenmaaktoestanden had
ik alleen dense en langhaar nodig).
Het gaat wel weer een beetje kriebelen, en zo'n beertje-in-used-
look heb ik nog nooit gemaakt....
en ik heb al zo chronisch tijdgebrek.
Je hebt me in ieder geval heel erg
geinspireerd!
Groetjes van Ageeth

Inge zei

Wat een scheetje! Dat koppie kijkt al zo vrolijk de wereld in. Ga maar fijn verder en geniet er zaterdag van, wordt vast weer beregezellig!

Knuffels,
Truusje

Plakhuis zei

Beren maken is zo leuk! Moest ik ook weer eens oppakken (maar ik maak alleen mini's)

carina zei

Oooh het is al bijna zaterdag..... Komt af juf. Groet carina

Anoniem zei

Hey Juffie,
Oh,oh,oh, nou ben je mij toch weer voor.
Ook bij mij zit hij nog steeds in het zakje.
Alle onderdelen zijn genaaid en eigenlijk is het alleen nog een kwestie van vullen (en vormgeven). Als je de kop maar af hebt, dan volgt de rest bijna automatisch, dan moet hij af!
Ik moet er toch maar snel mee verder gaan.
Liefs en Knuffel,
Anja

Berna zei

Wat een liefie!
Helaas ik moest naar de baas vandaag voor een extralange werkdag 😔

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een schat van een beertje, Else.
Ikzelf kreeg onverwacht zoon en kleindochters op visite en vanmiddag moest ik mijn boodschappen doen, want morgen ga ik naar Ahoy.
Groetjes, Cisca

KijkDaarIs zei

Wat een lief koppie heeft dat beertje!!!
Ik heb vandaag heerlijk gewerkt...er waren nieuwe stoffen oei oei...kijk maar eens bij van uit de winkel!!!!
Fijne avond

sylvia zei

ja, lekker, nu ben ik ook flieft.......en hoe........wat een skeetje!!!

Willy zei

Wat is die leuk Else, daar heb je toch geen schop onder de kont voor nodig.

Lida zei

Borduursteekjes en achteruitwerken, maar zoiets liefs als jij hebt gemaakt, geweldig! Wil ook graag op cursus komen, want mijn beer is heel zielig geworden! Knuffel,
Lida

Lida zei

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik deze aanbiddelijk vind! Knuf
Lida

Judith zei

Huiswerk is af hoor juf! Moet nog wel gekeerd worden.... Maar met een man die niet vist ......... Tot morgen!

Supergoof zei

wat een LIEFFIE!!!
Wat ik ga doen? Maar weer eens een doosje inpakken,....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>:o)

Yvonne aka sommeke zei

Ik heb vooral wat blogjes bijgelezen vandaag!
Schattig beertje weer!

Yvonne zei

Oh Else wat een schatje toch weer met dat grappige spitse snoetje! Kan me zo voorstellen dat je dat virus zo maar weer terugkrijgt!

Guusje, zei

Wat een dotje is dit en wat heb je een leuke etui gemaakt.