vrijdag 22 maart 2013

Was ik weer, het lange weekend is een beetje uit de hand gelopen. Zal jullie ff bijkletsen, het begon 2 weken geleden met een verrassing voor de Leidse meisjes. Wat de verrassing was;  dat wij onverwachts een dagje aanschoven.
We hebben een heerlijke dag gehad, wat gaat de tijd snel voorbij als het gezellig is. Er werd gekletst, gegeten en ook nog wat steekjes gezet. En er zijn al weer nieuwe plannen en afspraken in de maak.
 De zaterdag erna ben ik met mijn lief naar de wol-winkel geweest om de missende wolletjes voor een vest te kopen, het is nu compleet ik kan aan de slag.
Als we dan toch in de buurt van het strand zijn maken we meteen maar een heerlijke wandeling samen. 

En toen dook ik onder, pc uit tijd om een afspraak na te komen.
Yes gelukt,  ik ben er helemaal blij mee. Hoe ze heten en eruit zien dat blijft nog even een ??Ik ga elke dag een beetje afscheid van ze nemen dan mogen ze binnenkort verhuizen!

En dan ga ik jullie weer verlaten en op naar de keukentafel om het laatste stukje van mijn shawl vast te naaien.

Heel fijn weekend,
knuffel van mij

11 opmerkingen:

Lida zei

Lekker rustig weekje dus met een te gek resultaat, ze zijn echt beeldschoon! Fijn weekend,
Lida

Anoniem zei

Wat kwamen daar een paar leuk versierde verrassingen binnenlopen. Leuke wolletjes, leuke beren, lekkere strandwandeling, helemaal goed!
Liefs en knuffel, Anja

carina zei

Tja dat was gezellie. Je vest wordt vast weer een snoepie. En de beertjes te schattig we wachten af wat de namen gaan worden, great weekend besos

Rennie zei

Heerlijk blog . Ik geniet nog na van onze dag en wat een beeldschone dames heb je weer genmaakt. Mooie bollen joh zo'n leuke kleurencombi. Bye en een dikke knuffel!

Phyllis zei

Had al die gezelligheid al gezien, hartstikke leuk. Net als die 2 nieuwe wereldburgers, ze kijken zo vriendelijk uit hun snoetjes!

Yvonne zei

Ja, dat is alweer 2 weken geleden zeg! Was een heerlijk dagje. Wat een mooie wol heb je weer gekocht daar wordt vast weer een prachtige nieuwe creatie van gemaakt. De beren zijn gewoon te schattig, wat een lieve snoetjes!

Annelies zei

De tijd vliegt. Heerlijk het strand. Wat een idee. Wat een leuke snoetjes ook !

Guusje, zei

Wat een mooie kleuren en heerlijk naar het strand. Zo te zien ebben jullie het mega gezellig gehad. Wat een schattige snuitjes.

Plakhuis zei

Wat heb je allemaal heerlijk leuke dingen gedaan!! Succes met je vest!

Anoniem zei

Was een heerlijke dag geniet er nu nog van na. Fijne zondag Gr. Marielle

Berna zei

Wat een prachtige bolletjes en twee schattige koppies!
Fijne zondag