dinsdag 16 december 2014

Lees ik nou op faceboek "else boompies heeft een prijs gewonnen!" te leuk toch naar dat vervelende hack gebeuren van vorige week vrijdag. Gisteren lag het pakketje van Klazien's kreatie op de deurmat;
Dikke dank je wel knuffel Klazien, het is schitterend garen.

Nu eerst weer verder op mijn ateliertje, deze hamster heeft heel wat verzameld in de loop der jaren en af en toe moet je ruimen en veranderen. Maar begonnen met dit kastje, het was zo;
 Na 2 keer kwasten ziet het er nu zo uit;
Helemaal blij met het resultaat, ik ga gauw beginnen.
Fijne dag, knuffel van mij

8 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een prachtig kastje !

Anoniem zei

Volgens mij is ook het schrijfbord wat erachter hangt meegenomen :-)

DH

Anoniem zei

Joh wat kan een kwastje verf grote veranderingen aanbrengen.
Helemaal top mooi kleurtje ,ik ben benieuwd wat er allemaal in komt te staan.
En nog gefeliciteerd met je prijs komt bij jou weer goed. Alvast fijne feestdagen . Groetjes Meriam

Yvonne zei

Ziet er leuk uit joh! En dan die gewonnen wol! Je kon wel wat positiefs gebruiken!

Ageeth Dorsman zei

Wat een verrukkelijke bolletjes wol heb je gewonnen, Else, en natuurlijk helemaal op zijn plaats na dat nare hack-gedoe. Je kastje is ook heel lief geworden zo, in dat mooie blauw.
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Wat een positieve verandering. Groetjes Wilma

Judith zei

Ik had geen idee dat je dit pas net geverfd had. Het is super goed gelukt, zelluf gezien.

quiltsathome zei

Hoi Else,
Die 2 kasten zijn zo echt leuk geworden ! Wat heeft verven toch altijd een leuk resultaat !