zaterdag 27 juni 2015

Oke ik weet het "reclame" maar ik heb me toch zo'n last van vlinders (zal de leeftijd wezen) En het is TE leuk om dit patroon niet te delen. Waar ik het over heb nou over de "Catona Flower Shawl" van Aty hij staat op haar site (klik hier) in Nederlands en Engels en voor helemaal gratis!! Als je wilt mag je een donatie doen zodat zij nog veel meer leuks kan ontwerpen hoe tof is dat;
Het complete pakket is te koop bij Klazien's kreatie dan heb je alles in 1 keer in huis dat is toch schitterend alleen al om naar te kijken;
Ik heb alles al klaar staan om te beginnen. Het roept hard maar ik moet eerst mijn haaknaalden mapje af maken.

En niet te vergeten, lekker fietsen met mijn lief langs het water en door de bossen. Allemaal vlak bij huis en dat is toch zo fijn.

Allemaal een heel zonnig weekend,
zwaaizwaaai

10 opmerkingen:

Phyllis zei

Enig! Veel plezier, een vrolijk, nieuw project, geniet ervan!

Judith zei

ik SNAP het, de vlinders, de reclame, dat je het al in huis hebt, dan je nog nix had, dat dit DE sjaal is, dat je hiervan gaat genieten, ik snap ALLES. Heel veel plezier met het maken. Enne, NIX jaloers hoor, dat SNAP jij zeker wel!

KijkDaarIs zei

Wat leuk ...al die kleurtjes !!!!!gedver.....;0)
Geniet van je fietstochtjes....
Fijne dag

Yvonne zei

Ik begrijp het helemaal dat je daar helemaal vrolijk van wordt. De ideale zomersjawl! Zo vrolijk met al die kleurtjes, je vingers zullen wel jeuken!
Fijne (fiets) dag!

Martine zei

Mooi, en wat geeft ze een uitgebreide uitleg hoe de bloemen te maken .

Klazien zei

Oh Else ondertussen al wel begonnen of nog niet? Kan je nog steeds de verleiding weerstaan. d
De kleuren wordt je ook al vrolijk van.

Marijke zei

O wat leuk O wat mooi... dank je voor de links!
fijne dag,
lieve groetjes van Marijke

katrien zei

Wat is ie mooi.

Anoniem zei

dat is een hele gezellige doek , dat geeft zeker veel maakplezier .
groetjes van een nieuwe volger,
KK

Johanna Zweden zei

O wat mooi veel succes ben benieuwd
Groetjes uit Zweden