maandag 24 augustus 2015

12 Juni 2015 begonnen aan de Scheepjes CAL 2015 en nu is mijn shawl KLAAR. De 1e keer dat ik met zoiets mee heb gedaan, ik haakte maar mocht geen naam hebben. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik er vreselijk BLIJ mee ben, dit word er eentje die ik heel vaak ga dragen; 
Gemaakt van mijn favoriete garen, SUPERSOFT van Wol met Verve; 
 
Dit garen heeft zoveel mooie kleurtjes dat ik niet uitgehaakt raak. En Atty had weer een nieuw ontwerp klaar dus hup in mijn eigen winkeltje gedoken en zie hier begin is er;
En dan hoor ik jullie bijna denken word er nog wat met lapjes gedaan, jazeker maar het "Better finished than perfect" van Juud was ik ff kwijt!! Meer gesloopt dat genaaid OEPSie maar het komt wel weer goed ....

Fijne week, zwaaaizwaaaai  

11 opmerkingen:

quiltsathome zei

Hoi Else,
Wat is deze sjaal prachtig geworden ! Ik vind dat de kleuren erg mooi uitkomen tegen dat zwart. Ik kan me goed voorstellen dat je deze vaak zult gaan dragen ! Veel plezier ermee, hartelijke groet, Patricia

Yvonne zei

Het is ook zo moeilijk om te kiezen als je zoveel leuk vindt hè? Je sjaal is prachtig geworden en staat je heel goed! Knap dat je dat kunt, ik snap er niets van!

Annelies zei

Wat is het een mooie sjaal geworden !

Wilma Kuin zei

Mooie sjaal en wat een leuke foto van je! Dikke knuffel

Martine zei

Wat leuk al die kleurtjes met zwart.
Die ga vast heel vaak dragen.
En die nieuwe blommen ook al zo leuk. Ga even bij snuffelen.
Knufs.

Marijke zei

Wat staat ze je leuk je nieuwe sjaal echt super!
En die nieuwe blommen vind ik ook helemaal geweldig!
groetjes van Marijke

Phyllis zei

Mooi geworden, enig al die kleurtjes tegen dat zwart. En staat je goed!

Ageeth Dorsman zei

Wat een leukerd is het geworden, je CAl shawl, in al die vrolijke kleurtjes! Het nieuwe project wordt ook al weer zo mooi! Veel plezier met zowel de draadjes als de lapjes!
Groetjes van Ageeth

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Prachtig en wat een mooie kleuren!!!
Knap hoor.
groetjes
Wietske

Anoniem zei

Hij is heel mooi geworden, maar die in de maak wordt ook weer een juweeltje.

Anny zei

Wat is de sjaal mooi met al die kleurtjes! En he, die 6bladige bloemen komenm= me ook heel bekend voor...