maandag 16 november 2015

Oepsie door feestboek vergeet ik helemaal te bloggen!! Begin van de maand ben ik een midweekje weggeweest. Dit ging er allemaal mee, ruim genoeg om een midweek te overleven;
Dit was ons huisje in Hellendoorn;
Op dinsdagavond deden we het dobbelsteenspel. Had het nog nooit gespeeld maar was erug LEUK. De grote vraag was; wat zal er aan het eind voor me neusje staan;

Ik maakte deze speldenkussen muis;
En mocht dit leuke quiltje gemaakt door Tjitske mee naar huis nemen;
Woensdag stond er een workshop op de agenda bij Atelier Bep in Hall;
 
 
Ik kreeg mijn sleutelhanger niet af en hem het de volgende dag een beetje "Else"gegeven met de restjes van een quilt die Petra aan het maken is voor haar kleinzoon;
 
We hebben de hele week heerlijk gegeten en ja er gingen ook hele gezonde hapjes naar binnen;
Werd er gehaakt gebreid en kwam er ook veel quilterigs voorbij;
Boven mijn hoekje en dit leuke blauwe setje breide Martine voor haar popje;
Mocht ik Duif helpen met haar breiwerk; 
 
Dit leuke quiltje is Petra aan het maken voor haar kleinzoon;
En vergeet ik bijna, ik heb weer een rondje van George klaar. Nu alleen nog ff 4-kant maken; 
Op vrijdag gingen we alweer richting huis maar eerst naar Petra Prins in Zutphen;
 
En daarna hadden we een High Tea bij de Pelikaan als afsluiting van de week;
Hier zien jullie mijn aankopen van de week. Want zeg nou zelf kan jij zonder iets thuis komen bij Atelier Bep en Petra Prins vandaan? Nou ik niet LOL een grote Maileg pop en een paar lapjes en wolletjes voor ooit.

En de kers op de taart bij thuiskomst een schitterende bos herfst blommen van mijn lief (Nee is niet te leen dames, hihi);
 
Ik ben weer uitgekrabbeld voor nu. Tot het volgende blogje, zwaaizwaaaai

11 opmerkingen:

Marijke zei

Meis wat een leuke muis daar zal degene die het kreeg super blij mee zijn geweest!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Yvonne zei

Een mooi sfeerverslag van ons midweekje met leuke foto's. Elsa-muis staat hier te pronken in de kast, ik zorg goed voor haar hoor!

Guusje, zei

Zo te lezen heb je een heerlijke week gehad. Mooie aankopen gedaan en heerlijk gesmuld. Nu lekker nagemieten.

Marja zei

Wat zal jij genoten hebben van die midweek met elkaar!

Groet,

bep zei

Hoi Else, ik kom wel een keertje meespelen met het spel , ben er zo gek op, heerlijk nagenieten van deze week, Bep

Judith zei

Heerlijk! Had al een en ander gelezen! Dat dobbelsteenspel ken ik, te spannend! Wat had jij een super muis gemaakt zef!

Ageeth Dorsman zei

Gezellig blogje van een heel gezellig midweekje! Echt een weekje om nog heel lang van na te genieten. En de Mailig-kabouter, die je hebt gekocht, is er een gaaf aandenken aan.
Groetjes van Ageeth

Johanna Zweden zei

Wat een super tijd hebben julie gehad
fijn dat ik zo even mee kon genieten
Groetjes uit Zweden

Carin zei

Mag ik even zeggen dat ik verliefd ben op je muis, wat een dotje !!!!
Blijft gek, maar poppen en beesten maken gaan mij gewoon niet goed af, dus ik kijk altijd vol bewondering als ik zoiets zie.
Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad.

quiltsathome zei

Het was een week om niet snel te vergeten. Het bezoek aan Bep en Petra Prins vond ik ook erg leuk ! Wat hebben zij toch mooie stoffen !

Corina zei

Dat ziet er gezellig uit, je muis is super leuk!