donderdag 28 april 2016

De laatste 2 weken zijn voorbij gevlogen en is er niets van gekomen om hier iets neer te krabbelen. Er stonden een paar uitjes in de agenda, vorige week woensdag inloop bee in Eemnes bij Quilt Studio het Gooi;
Tussen de gezellige uitjes door was het hoog tijd om mijn mandjes eens uit te zoeken. Ik weet het zeker ik heb hamster genen;
Reed ik afgelopen zaterdag naar Katwijk voor;
Het waren heerlijke uurtjes met bekende en nieuwe gezichten, Caroline had weer mooie nieuwe schatten bij zich;
 
Wij gebruiken tegenwoordig H250, freezer paper en meer vroeger gebruikten ze oude kranten;
Verder zijn er weer wat steekjes gemaakt aan blok nr.2 van de Blommen en Bijtjes;
Haakte ik deze leuke oranje kroontjes voor Koningsdag;
Gisteren stond ik met buuf Marga al vroeg op de Oranje markt in ons dorp met haar gehaakte spulletjes;
En de kroontjes werden gebruikt op de kraam. Je kunt Marga's gehaakte dekens en meer ook vinden op facebook "gehaakt by Marga";
Wat hadden we een mazzel met het weer, 2 kleine buitjes maar vooral veel tranen van het lachen samen. Aan het eind van de dag kreeg ik nog dit cadeautje. Dank jou lieve Buuf voor de gezellige dag;  
Vandaag nog weinig gedaan, fff bijkomen van gisteren. Zwaaizwaaai tot de volgende keer

10 opmerkingen:

Marijke zei

Leuk dat je het haakverhalen kan delen met je buurvrouw, schattig die koningsdag kroontjes!
lieve groetjes van Marijke

Yvonne zei

Heerlijk dagje met je buuf en verder ook weer veel creatief leuks. En natuurlijk leuk dat je er bij was zaterdag en nog bedankt voor de mooie foto's!

Phyllis zei

Wat een gezelligheid, ondanks dat grijze weer op Koningsdag. Enige kroontjes!

Martine zei

Leuk jouw blommen en bijtjes. Helemaal Else.
Lieve groet Martine

Ageeth Dorsman zei

Zo leuk, je Koningsdagkroontjes, en wat hebben jullie geboft met het weer! Hier bleef het niet bij 2 buitjes...
En je applicatiewerk voor de Blommen en de Bijtjes is supermooi!
Liefs van Ageeth

Plakhuis zei

Weer leuke dingen, bezig bijtje!

quiltsathome zei

Wat lijkt me dat een mooie quiltwinkel in Eemnes, echt iets om te onthouden.
verder ben je al weer lekker goed bezig met een mooie nieuwe quilt, Ik blijf kijken.
Veel plezier met het maken !

Marjan zei

Wat leuk, die oranje kroontjes! Maar ik ben helemaal weg van je Blommen en Bijtjes: prachtig!

Guusje, zei

Wat een leuke kroontjes heb je gehaakt en wat gezellig samen met je buuf op de markt staan. De bee ziet er ook al zo gezellig uit.

Judith zei

Dat zijn toch echt heel leuke dagen! Wij moeten ook eens afspreken om met onze naaimachientjes te gaan zitten.......