zondag 25 september 2016

In mijn vorige blogje vertelde ik al over mijn lichtbak-hoes en dat van het een het ander kwam. En dat ik samen met Yvonne deze stofjes uitzocht voor een nieuw projekt;
SUPER trots krabbel ik hier neer, hier is het ;
"Boompie's Eigenhandigheidjes" IPad Hoes
Of ik er een patroon van wil schrijven, uuhhh hoesje maken is EEN maar uitschrijven dat is nieuw. Maar ik ga de uitdaging aan er is een patroon in de maak .... De afgelopen week heb ik nog meer respect gekregen voor de dames die patronen ontwerpen en uitschrijven pffffffff wat een klus.

Maar dat is nog niet alles bij "Quilt Studio het Gooi" gaat Yvonne ook workshops geven van de IPad Hoes met dit dametje als assistente van ......... SPANNEND en ook wel heel erg LEUK; 
Fijne zondag verder zwaaizwaai

23 opmerkingen:

katrien zei

OO wat leuk.

sylvia zei

Schattig!! Nieuwe juf is geboren! X

sylvia zei

Schattig!! Nieuwe juf is geboren! X

Ineke zei

Gaaf, gefeliciteerd, de eerste stappen als quilt-juf!

Yvonne zei

Helemaal leuk Else! Schitterende hoes en gelijk een patroon en workshop. Veel werk maar het geeft vast ook heel veel energie! Je bent een toppertje!

Elisabeth zei

Super leuke hoes, en wat een leuk een patroon en een workshop!

Jane zei

Wat een leuke hoes! Wordt een leuke workshop!

Annelies zei

Heel leuk en je kunt het !

Annelies zei

Heel leuk en je kunt het !

Wilma Kuin zei

Super!!

Plakhuis zei

Gaaf! Veel succes!

Guusje, zei

Wat ontzettend leuk en wat een ontzettend leuk en mooi ontwerp. Veel succes, spannend.

Ageeth Dorsman zei

Wat gaaf, en jou echt wel op het lijf geschreven, lieve Else, want je bent zo creatief, dat er vast nog veel meer eigen ontwerpen gaan volgen na dit schattige I-pad hoesje. Superleuk en een mooie nieuwe uitdaging, quiltontwerpster en juf! Geniet ervan!
Groetjes van Ageeth.

Rina zei

Je hoes is erg leuk geworden.

Carin zei

Wat ontzettend leuk !! Ja patronen schrijven is een kunst. Ik krijg ook vaker vragen hierover, maar ik begin er niet eens aan ;-) Kost me teveel tijd die ik liever benut om te handwerken.

Marijke zei

Wauw onwijs leuk heel veel plezier met het overbrengen van kennis!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Phyllis zei

Wat enig! Hartstikke leuk voor je en heel veel succes!

Judith zei

Dat kan alleen maar EEN GROOT SUCCES worden! Super de super leuk, en vooral heel veel plezier samen.

quiltsathome zei

Ik weet zeker dat je dit gaat kunnen ! Jij bent zo creatief en weet altijd zulke leuke dingen te bedenken !

mariekeshobbyplekkie zei

Wauw Else wát leuk!!!!!
En die Ipad hoes?
Superrrrrr

mariekeshobbyplekkie zei

Wauw Else wát leuk!!!!!
En die Ipad hoes?
Superrrrrr

Annie Kingma zei

Mooie hoes, en wat leuk zelf patroon schrijven en workchop geven.
Succes Groetnis Annie

Ineke Original zei

Wat GAAF!!! Ik wist niet dat jij dit hebt ontworpen. Helemaal LEUK!!!