zondag 22 januari 2017


Zoals ik al vertelde was ik vorige week zaterdag in Eemnes. Wat hangt er een SCHITTEREND bord aan de gevel;

Binnen brandde de kachel en was de tafel al snel gevuld met leuke dames. Eerst een bakkie koffie of T en daarna aan de slag;
Tekenen, knippen, plakken en oh ja in spiegelbeeld werken ff nadenken ... ;
 
Volgende week gaan we verder, ik ben benieuwd.

Woensdag kon ik het niet laten om op de fiets naar de Bee te gaan, dik half uur fietsen moet kunnen. Zo mooi buiten en tegen de kou kan je je kleden;
Het was schitterend onderweg met de rijp aan de bomen;
Op de Bee was het weer gezellig, naast mij de dames klosje en vingerhoedje druk aan de stempel; 
Werd er aan het eind van de tafel een schitterende sterren affo geshowd, ontwerp van haar man;
Zoals altijd vliegt de tijd voorbij, gelukkig van de week weer Bee.

Fijne zondag, zwaaizwaai 


11 opmerkingen:

Phyllis zei

Wat gezellig allemaal. Dat weer he, heel koud (jeetje, vanochtend was het hier -9C) maar wel mooi. Geniet nog van je zondag!

Ieke78 zei

Wat een hoop gezelligheid!

BezigeBijMirjam zei

Nieuwe foto van jezelf Else? Leuk! Heerlijk even op de fiets, zelfs met deze kou. Ook ik pak gewoon voor een boodschap de fiets. En dan heerlijk om je weer op te kunnen op zo'n gezellig adres. Ik heb vrijdag een workshop gedaan bij Yvonne olv Tonny. Zo gezellig en relaxed!
Fijne zondag verder!

Yvonne zei

Helemaal geen straf lijkt me zo'n mooi ritje op de fiets met als beloning een gezellige Bee!
Ziet er weer goed uit daar in het gooi!

Guusje, zei

Wat een leuke foto's en leuk dat je zo'n leuke en gezellige bee dicht bij huis hebt. Mooie onderweg foto's heb ke weer gemaakt. Het is zeker heerlijk buiten nu in dit mooie weer.

Lida zei

Stoer om door die kou op de fiets te gaan, maar wat een schitterende foto's, hier was helaas geen sneeuw en ook geen mooi aanvries te bewonderen!
Je ringen worden prachtig! Geniet van je steekjes, groetjes
Lida

Marja Rijnsburger zei

Helemaal geen straf om met dit weer naar buiten, zeker wanneer ook het zonnetje daar bij is,te gaan. Ook ik kan daar erg van genieten.
Hier ook weer gezellig naar de bee woensdag.
Wat hebben we toch een gezellige hobby met elkaar.
Fijne nieuwe week.
Groetjes Marja
✂✂✂

Ageeth Dorsman zei

Je bent een echte bikkel, om op de fiets door de kou naar een Bee te gaan. Maar de beloning was dan wel een prachtige fietstocht en een heel gezellige bee!
Groetjes van Ageeth.

Conny's-blog zei

Heerlijk zo op de fiets toch. En altijd weer gezellig die bee met elkaar, mooie sterren quilt word daar geshowd zeg..................liefs.Conny

Jane zei

Wat een gezellige foto's van de bee! groetjes van mevrouw stempel.(lol)

Marijke zei

Ziet er gezellig uit zou zo aanschuiven!
fijne dag,
groetjes van Marijke