dinsdag 21 februari 2017

Afgelopen vrijdag was het "Blokkenboek" workshop bij Quiltstudio het Gooi. Nou hoor ik jullie denken "doet ze ff" nou het was weer spannend (kriebels in mijn buik)


Toen ik s 'morgens Facebook opende zag ik dat Yvonne de tafel al had gedekt, dat zag er goed verzorgd uit; 
 

Na een kopje koffie, T gingen de dames aan de slag. Er werd getekend, geregen en gestreken ... 
De ochtend vloog voorbij, hier wat foto's van het harde werken;
  

Zo leuk om ze in hele andere kleuren dan het voorbeeld te zien. Het was gezellig met de dames, over 2 weken gaan we verder. Ik ben benieuwd ...........


Fijne zonnige dag,
Zwaaizwaai 

6 opmerkingen:

Jane zei

Leuke blok boeken worden er gemaakt!! Ziet er gezellig uit.

Yvonne zei

Dat ziet er al veelbelovend uit Else! Ben ook benieuwd naar het vervolg over 2 weken!

Ineke zei

Wat zullen het mooie blokkenboeken worden.
Gezellig zo'n workshop.
Groetjes, Ineke

Phyllis zei

Ja, dat zag er prima verzorgd uit en wat een leuke resultaten al, ben benieuwd naar het vervolg.

Judith zei

Het was zeker goed verzorgd! Tot volgende week vrijdag!!

BezigeBijMirjam zei

Dat blokkenboek ziet er ook mooi uit Else! Ik las er al over bij Juud. Jouw patroon voor de IPad hoes heb ik nog niets mee gedaan . Schande toch?