zaterdag 22 april 2017

In het vorige blogje schreef ik over mijn mysterie sokken. Ik ga niet snel maar vind het LEUK om ze te breien en ze worden VROLIJK;
Naast het sokken breien ben ik ook nog steeds bezig met de "Mary Tolman quilt", voor volgende maand mogen we weer 3 blokken maken. Dus ligt er op de keukentafel een bakje dat ik zo kan aanvallen onder het eten koken, want stil zitten dat is LASTIG voor mij "zullen de genen van mijn lieve omaatje zijn";
En geïnspireerd door Jacqueline & Olga die regelmatig hun leuke blokjes van de Stonefield quilt aan mij laten zien, heb ik er ook weer een paar gemaakt; 




Vanmiddag even op stap geweest met mijn lief, we hadden een missie "klilo stickers" want we krijgen er binnenkort weer 1 bij. Nou missie geslaagd en laten ze daar nu ook deze te LEUKE vaasjes hebben staan. Ze riepen echt heel HARD, dus mochten ze mee naar huis;
Onderweg naar de auto bedacht ik me dat we wel een bakkie konden doen bij dat ene tuincentrum, "we waren er nu toch in de buurt". En laat die ene wasmand die ik daar al eens had gezien er nog steeds staan, jullie voelen hem al aankomen 'MIJN'. Trouwens de koffie en appelgebak waren heerlijk ............. 
Onverwachts gezellig middagje samen, heerlijk. Nu eerst maar is mijn gasstel opzoeken en na het eten tijd voor hexjes, breiwerk of .............

Fijn weekend, zwaaizwaai

12 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Dat was heerlijk genieten, en ook de handwerkjes lachen je toe
Fijne zondag.
Groetnis Annie

Yvonne zei

Enige mand heb je gescoord! Komt altijd van pas.
En goed dat je weer wat Stonefield inspiratie had.....die moet toch ook eens afkomen.....

sylvia zei

Ik heb me nog altijd niet aan sokken gewaagd, lijkt me zo moeilijk! Wat een onwijs leuke stonefields blokken.....nee, ikmagnognietbeginnenikmagnogniet beginnen......
Liefs van mij

Judith zei

Heerlijk relaxte dag! En al je keuzes....... prachtig!

Anoniem zei

En hoeveel projecten heb je al af ,laat eens wat zien van je mooie dingen?

Gr Jean.

Ineke zei

Wat gezellig, het zijn van die kleine dingen waar je blij van wordt. Leuke vaasjes!

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk blogje, met weer heel veel gezelligs en moois (je aankopen, je blokjes, en je sokken-in-wording)! Ik heb er heerlijk van genoten.
Een fijne, nieuwe week gewenst en liefs van Ageeth.

Anoniem zei

Hoi Else, wät een heerlijk dagje samen is dat zo.
En wat een leuke vaasjes, top
Tja, en die wasmand, die staat bij mij ook nog steeds op mijn wensenlijstje!
Hij is ook zo leuk, samen met quilts erin.

Liefs en dikke knuffel,
Anja

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk verhaaltje weer!!
Wat is zon wasmand ook weer prachtig,..
een hoog wil ik ook gehalte!
:o)

Dikke knuff

Anoniem zei

Ben je bij Vechtweelde in Maarssen geweest?

Groetjes,
Anja

Marijke zei

Wat een mooie blokken en een prachtige mand daar zal je vast veel plezier van hebben!
Fijne dag,
groetjes van Marijke

Conny's-blog zei

Allemaal gezelligheid, heerlijk hoor.............liefs.Conny