donderdag 7 september 2017

Afgelopen maandag was gezellig hier aan de keukentafel, Inez schoof aan en werkte aan haar VROLIJKE "Bride en Bloom quilt";
Ik mocht stofjes uitzoeken voor maand 7 van de Delilah quilt. Een uitdaging van de bovenste plank voor mij, met dit blok ben ik nu tevreden, nog 3 te gaan. (ik zal jullie besparen hoe lang dit heeft geduurd, pfffff zweet);
s 'Avonds op de bank ben ik verder gegaan met maand 4 van de Dancing Chickens & Flying Pigs, festoneren is een heerlijk tv-klusje;
En gisteren was het weer druk tijdens de Bee in Eemnes. Annelies maakte een leuke foto die moest ik ff delen met jullie;

Vanmiddag mag de Tolman quilt op de keukentafel, na de wekelijkse boodschappen en een wasje ............
Zwaaizwaai,


8 opmerkingen:

Annelies zei

Wat laat je weer prachtige dingen zien. Veel plezier met de Tolman.
Het was gezellig op de bee !

BezigeBijMirjam zei

Jouw 🐷🐷🐷🐔🐔🐔🐔vind ik prachtig, zo ook de Tolman waar je mee bezig bent. De Deliah kan mij persoonlijk minder bekoren. Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Veel plezier vanmiddag. Ik ben een kleine UFO aan het ombiezen tussendoor. Uitzicht op een Affo. Doei!

Yvonne zei

Wat een leuke vrolijke foto!

Annie Kingma zei

Mooie werken, en een gezellige foto.
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Je bent met hele vrolijke en mooie blokken bezig zeg, leuk..........liefs.Conny

Phyllis zei

Wat een vrolijkheid, zowel stofjes als dames!

Judith zei

Die bee foto is geweldig! De vrolijkheid spat eraf!

Ineke zei

Wat is Inez al ver met haar Bride and Bloom! En de Bee foto is geweldig!