maandag 18 september 2017

Zaterdagochtend was deel twee van het Blokkenboek. Er werd flink doorgewerkt door de dames. Mea had die van haar bij het naar huis gaan af. Ik was altijd al een fan van teckels (die van mijn ooms en ook Takkie van Jip en Janneke) jullie snappen vast dat ik helemaal flieft ben op deze blokkenmap;
 Moet je de binnenkant zien;
Ik kreeg een stukje van de binnenkant als aandenken, zo lief;
En Anita hoeft alleen nog de bies van haar map vast te naaien;
 
Thuis meteen van het teckel-lapje een "glitter" blokje geknipt;
En deze 2 lapjes waren te LEUK om te laten liggen;
 
De klusjes van vandaag zitten erop ik ga mijn handwerk opzoeken. 
Tot de volgende krabbel, zwaaizwaaai

9 opmerkingen:

Noa zei

mooie blokken mappen en zeker dat mooie stofje
fijne dag

Carin zei

mooie blokken en dat teckel stofje is enig

Annelies zei

Wat een leuk boek met leuk stofje !

Anoniem zei

Fijn dat je zo'n leuke baan hebt gevonden in Eemnes echt jouw ding ontwerpen en quilten.

Gr Pien.

BezigeBijMirjam zei

Zeker een leuk lapje met die teckeltjes. Je hebt er een mooie glitter van gemaakt. Ook mooie resultaten bij jouw workshoppers! πŸ˜€πŸ‘πŸΌ

quiltingmieke zei

Piep wat een leuke map meid!!
En de stofjes ook hoor!!
Knuf

Wilma Kuin zei

Wat zijn die blokkenboeken toch ontzettend Leuk!!! 😍

Yvonne zei

Enige blokkenmappen!

Marja Rijnsburger zei

Wat een leuke vrolijke blokkenboeken zijn het geworden.
Fijne dag.
Groetjes Marja
🐢🐢🐢