vrijdag 20 oktober 2017

Afgelopen woensdag gingen we met zijn 4-tjes op stap richting atelier Soed Idee. Ik had er wel eens online gekocht maar dit was mijn eerste keer IN het atelier.
Na een warm welkom met koffie, T en wat lekkers waren we niet meer te houden. Hoog tijd om rond te snuffelen in het atelier tussen al dat LEUKS;
En dan zie ik deze lap hangen WOW. Simone is er nog mee bezig, er komen nog een paar blokjes aan. Ik was op slag flieft, een patroontje mocht alvast mee naar huis;
 
Ik kwam voor de "Mice in the Sewing Room", die had een tijdje terug al eens voorbij zien komen op internet en als je er dan toch bent meteen een heel mooi garen voor een stitcherie en nog een lapje voor dat ene patroontje;
Het waren heerlijke uurtjes in "Atelier Soed Idee" zeker een die ik je aan kan aanraden als je van borduren houd. Ik ga zeker nog wel een keer;
Gisteren mijn bak met DMC garentjes maar eens opgegraven. Hoog tijd om daar weer is orde in aan te brengen, mooi weekend klusje.


Nu eerst maar eens richting de keuken, ik ruik een vers gebakken broodje.

Fijn weekend, zwaaizwaai

5 opmerkingen:

Annelies zei

Het was ontzettend leuk zo met z'n vieren op pad !

Annie Kingma zei

Hoe prachtig de grote borduur lap.
Mooie aankopen.
Fijn weekeinde.
Groetnis Annie

Ineke zei

Leuk hoor, zo'n dagje!

Annemiek zei

Leuk dagje uit en een mooi borduurwerk voor de wintermaanden. Die kom je wel door! Groetjes Annemiek Soer

Phyllis zei

Wat ontzettend leuk! Het uitstapje (oh, daar wil ik ook nog een keer naartoe), je aankopen en die doos met dmc'tjes. Heerlijk weer ook voor een weekend binnen borduren, geniet ervan!