dinsdag 16 januari 2018

Afgelopen zaterdag was de 1e Flying-Pigs-Bee van 2018, het was fijn om elkaar weer te zien. Ik had eind van de middag pijn in de buik van het lachen. Ze zeggen wel eens dat meisjes van bepaalde leeftijd giechelen, volgens mij heeft dat niets met leeftijd van doen; 
We kregen maand 8 om aan te werken;
Maar ik ging eerst verder met maand 7, die mag nog wat steekjes;
 En ik kon het niet laten en heb nog een paar sterretjes gemaakt; 
Ook eentje waarin het paarse stofje zit die ik kreeg van Annelies;
Nu aan de slag met de huishoudelijke klusjes en wie weet vanmiddag nog even zitten met naald en draad.

Fijne dag, zwaaizwaai

11 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Gezellig zo samen de bee, en heerlijk samen lachen
Je sterretjes super mooi.
Groetnis Annie

Ineke zei

Wat is zo'n bijeenkomst altijd gezellig, allemaal hard werkende handwerksters ;-)
Fijne dag

Judith zei

Zwaai terug! Weer even lekker bij je gelezen. Ik heb beeld en geluid! Helemaal geweldig om zo met elkaar aan tafel te zitten. Om dan ook nog te werken aan zo een mooie quilt..... Helemaal geweldig. Groetjes xxx

Yvonne zei

Maand 8 alweer, het schiet al weer op! Gezellig zo met elkaar!

BezigeBijMirjam zei

Lekker giechelen en lachen maar! Heerlijk! Het ziet er super gezellig uit. Zie ik daar ook Lisette stralen? Ook nog wat gewerkt?🤗

Else zei

Ja Mirjam dat is stralende Lisette!!

Phyllis zei

Gezellig zo'n groep giechelende meiden :-) En mooie blokjes.

KijkDaarIs zei

Wat een gezelligheid...heerlijk om zo met je hobby bezig te zijn !

Annelies zei

Dat ziet er erg gezellig uit. Gisteren ook een gezellige bee. Je sterretjes zijn echt heel leuk !!

Marja Rijnsburger zei

Gezelligheid bij de bee, ik hou er ook zo van.
Mooie sterretjes heb je gemaakt.
Groetjes Marja

Atelier Ullizee zei

Super mooie blokken!