dinsdag 25 september 2018

Nog niet helemaal bij met mijn blokjes. Gelukkig is het een hobby en komt het wel goed. Blokje 35 van "100 Days Of Cross Stitch SAL" zit erop en de volgende is onderweg. Ik ben heel blij met mijn kleurtjes;
 's avonds op de bank zie ik die fijne steekjes niet en pak ik mijn haakwerk op. Zo af en toe een toertje word het een heerlijke shawl. Gisteravond mocht er weer een nieuw kleurtje aan;
En binnenkort ga ik beginnen aan "Het Beddengoed van Tante Zoet" Garen heb ik al in huis;
Nu ga ik eerst mijn blokje af borduren en dan eens richting de keuken voor de warme maaltijd.

Fijne avond en een zonnige week, zwaaizwaai



7 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtige borduur en haakwerk. Lekker wat afwisselen!

marga zei

Wat leuk ik heb het patroon ook besteld maar nog geen garen gekocht.
Veel succes er mee.
Groeten
Marga

BezigeBijMirjam zei

Je gaat goed met de mini borduurblokjes Else. Ga je die echt maken, Het Beddengoed van Tante Zoet? Dat is toch een gebreide deken? Een hele uitdaging, maar ook wel een leuke.🤗

Annelies zei

Veel plezier met alles. Het wordt erg mooi.

Annemiek zei

Leuk dat relief in de haaksteken. En wat ik ook leuk vind zijn de etiketten rind de bollen wol, zo nostaligisch zou zo een paar bollen kopen. :-) en mooie kerrie kleur. Groetjes

Marjan zei

Prachtig wordt je shawl! En je borduurblokjes zijn zo mooi... Fantastisch project, het Beddengoed van Tante Zoet. Geniet ervan!

Yvonne zei

Wat een mooie deken ga je breien, ik vindt die mosterd kleur prachtig! Ook de sjaal waar je nu mee bezig vent ziet er weer leuk uit, net als de steekjes. Maar.... geen quiltsteekjes gedaan de laatste tijd??