dinsdag 16 oktober 2018

Wat was/is  het lekker weer de afgelopen dagen, ik heb veel gefietst en gewandeld heerlijk om buiten te zijn.

Veel geprikt heb ik niet, maar ik kan toch weer 2 blokjes van mijn "nog te naaien" lijstje strepen;
Het volgende blokje moest wel met een "beetje Else". Lang lopend project, dan gebruik je wel eens per ongeluk een stofje voor iets anders OEPS;
 
Maar hij zit in elkaar en ik ben er blij mee; 
 Het volgende blokje is onderweg;
Straks weer lekker verder met dit blokje, maar zo eerst een rondje fietsen het is zulk lekker weertje.

Fijne week, zwaaizwaai 

9 opmerkingen:

Annelies zei

Een blokje met een verhaal ! Daar hou ik van. Geniet van het mooie weer.

Ineke zei

Mooie blokjes Else, het aantal groeit gestadig!

Phyllis zei

Weer 2 erbij, leuk om je weer hiermee bezig te zien.

BezigeBijMirjam zei

Het weer momenteel is echt een cadeautje! Blijft leuk vind ik om de DJ te werken. Zie ik dat jij een kleinere versie van plan bent te maken?🤗

Conny's-blog zei

Blokjes maken blijft altijd leuk om te doen toch, dus hopla weer naar de volgende.
Maar inderdaad mooi weer om buiten te zijn he..................liefs.conny

Guusje, zei

Wat een mooie blokjes. En wat een heerlijk weer was het de afgelopen dagen.

Yvonne zei

Leuk hoor je blokje. Je vertelde het al vandaag maar nu even tijd om het te bekijken. Prima oplossing!

Marjan zei

Fraaie blokjes weer erbij... Je blauwe borduurwerk en je Tante Zoet-breiwerk worden ook zó mooi!!

sanpiseth40 zei

I enjoyed over read your blog post.
Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
หนังตลก Comedy