dinsdag 6 november 2018

Afgelopen week is van prikken aan Dear Jane  niet veel gekomen,  we waren hier thuis bezig met andere hobby's. Een van ons saampies en dit is onze nieuwe aanwinst:
Als je dan achterop mee mag dan moet je wel goed ingepakt mee. Dus zondag naar een motorbeurs in de buurt waar ik ben geslaagd voor een gevoerd leren-jack nu nog een keer op pad voor een motorbroek; 
Tussen dit alles door heb ik achter de naaimachine meters gemaakt, projecttasje voor mijn breiwerk "Beddengoed van  Tante Zoet";
Ik ga zo nog even fietsen en genieten van het zonnetje.
Fijne week, zwaaizwaai 


12 opmerkingen:

quiltingmieke zei

Piep wat een leuk tasje! Knuf

Annelies zei

Een mooie nieuwe aanwinst. Ik moet er niet aan denken achterop te gaan. Goed van je. Wat een superleuk projecttasje !

BezigeBijMirjam zei

Stoer hoor, leren jack èn dat je achter op de motor durft! Leuke en praktische tas. Tot gauw!😉🤗

Judith zei

Wat gezellig, samen op de 'brommer!' Heel veel veilige, warme, knusse ritjes samen! Zwaai zwaai uit Houston

Annemiek zei

Heerlijk samen motoren langs kleine weggetjes. Alles ruikt zo lekker. Staat je stoer je motorjack. En een leuk tasje gemaakt.

Anoniem zei

Nu maar wachten op de A.s zomer want in de winter lijkt me dit geen optie met gladheid en kou.

Gr Ellen.

Annie Kingma zei

Mooie brei tas gemaakt.
Veel plezier achter op de motor.
Mijn voorkeur heeft het niet.
Groetnis Annie

Yvonne zei

Ziet er goed uit die jas! Warm en stevig! Heel veel veilige km gewenst!

Ineke zei

Heel stoer, op de motor, dan heb je wel warme kleding voor nodig! En dat tasje ziet er zo leuk uit!

Wilma zei

Super tasje! Leuk je tegen het lijf te lopen zondag.
Liefs
Wilma

katrien zei

Leuk projectasje.
Stoer van je achterop de moto.

Elizabeth zei

Goed dat je mee gaat achterop! Mijn man heeft ook een motor, maar ik vind er niks aan..
Maar het is wel gezellig als je er allebei van houdt!
Je tas vind ik prachtig...