zaterdag 8 december 2018

Ze zeggen "dat tijd voorbij vliegt" nou dat klopt wel, hoog tijd om hier even wat neer te krabbelen.

Vorige week zaterdag was ik uitgenodigd om een dagje te komen quilten bij Mirjam (zonder blog). Yvonne, Bernadet en Duif waren er ook, het was een gezellig dag vol heerlijke geniet momentjes; 
Ik deed was steekjes aan een stel placemats, de blauwe voor mijn lief is bijna klaar;
Voor mijn persoontje maak ik een in het roze, die begint ook al vaste vormen aan te nemen;
En tussendoor kwam ook nog deze leukerd. Je kent het vast, zo een waar je meteen flieft op bent als je het voorbij ziet komen op internet;
Hij heeft een mooi plekje gekregen in de huiskamer; 
Ik ga vanavond weer eens wat steekjes breien aan "Tante Zoet", die is beetje blijven liggen door al het ander leuks wat me bezig hield van de week.

Tot de volgende keer, zwaaizwaai

9 opmerkingen:

Carin zei

Wat een leuk idee die placemats !!!!

BezigeBijMirjam zei

Het was een leuk dagje. Je bent lekker opgeschoten met de place-mats. En wat is die poezenkop leuk geworden Else! Fijn weekend! Lekker breien.🤗

Yvonne zei

Het was weer supergezellig Else. Wat ben je lekker opgeschoten met de placemat! Mooi wordt het!
En dat poezenkopje is echt schattig!

Annelies zei

Leuke placemats en een heel lief poezenkopje !

Ineke zei

Wat zijn de placemats leuk, mooi tussendoortje. En het poezekopje ook erg leuk!
Fijn weekend

Annemiek zei

Heerlijk zo een gezellig dagje. En de placemats worden leuk. Ook fijn ieder een eigen matje.

betty prins zei

Dat poezenkopje, echt zo lief..gezellig zo'n dagje met vriendinnen!

Phyllis zei

Dat ziet er heel gezellig uit en mooie placemats.

Judith zei

Wat jammer dat ik jullie heb moeten missen! Mooie placemats heb je gemaakt!