maandag 7 januari 2019

Eerste blogje van 2019 en ik kan meteen een nieuw Quiltje laten zien. De laatste steekjes heb ik gezet op Oudjaarsavond en alles uit eigen winkeltje hoe heerlijk is dat;
Op nieuwjaarsdag zag ik een leuk etuitje voorbij komen op internet. Patroontje besteld en voor ik het wist was ik op zoek naar lapjes om er ook een te maken. Hij is te grappig, ik ben er BLIJ mee;  
 
En voor ik het wist was nummer 2 ook gemaakt;
Maar toen moest ik toch echt verder met het afmaken van vrouwtje Tolman nog een halve meter appliqueren ........ Maar toen kwam er een mysterie voorbij op facebook van "Kathleen Tracy's small quilt lovers" en ik kon het niet laten;


Tot de volgende keer, zwaaizwaai 

9 opmerkingen:

Annelies zei

Heerlijk toch ?! Succes met alles.

Annie Kingma zei

Wat leuke en mooie werkjes.
Succes met de volgende projecten
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Schattig quiltje zeg en leuke etui-tjes weer.
Altijd weer handig om weer wat in te bewaren bo=ij al je werkjes.
Heerlijk toch een nieuwe quilt te beginnen, succes ermee...............liefs.Conny

katrien zei

Leuk quiltje en etuitjes. Succes met de mysterie ,zag het ook al voorbijkomen.

BezigeBijMirjam zei

Oh, oh, Else! De verleidingen blijven groot! Heerlijk toch?🤗

Judith zei

Onverbetelijk! Heerlijk! Alle beste wensen nog!

Ineke zei

Heerlijk Else, geniet van alle fijne steekjes zetten.
Wat hebben wij toch een heerlijke hobby!

Annemiek zei

Toch lekker aan de mysterie begonnen. Leuk, ik ga ook beginnen ergens volgende week. En nog een halve meter Tolman wat zal dat fijn zijn als de top helemaal af is. Dan nog het quilt avontuur.

Phyllis zei

Wat een leuke projectjes, een super manier om het nieuwe jaar mee te beginnen!