dinsdag 26 maart 2019

Oh dat internet dat weet wat, ik zag weer iets voorbij komen. Nou had ik nog een leuk staaltje liggen van de laatste beurs in Zwolle. Voeg daar aan toe een restje hobs,  rits en nog wat klein materiaal en na een paar uurtjes fröbelen is dit het resultaat; 
Maar nu moet ik van mezelf toch echt weer verder met het afbiezen van mijn boompies quiltje. Nog een kant te gaan en het tunneltje vast naaien. Zo blij met mijn stofkeuze;

Daarna verder met vliegende gansjes, voor een quiltje die ook is blijven liggen;

Fijne zonnige week, zwaaizwaai 

8 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Zo lekker bezig ben je! Genieten van lapjes!🤗

Annie Kingma zei

Fijn bezig, een prachtig tasjes gemaakt
Groetnis Annie

Marja Rijnsburger zei

Ja dat internet is zo verleidelijk, veel te veel leuks.
Maar dat moet kunnen toch af en toe een ander project tussendoor.
Groetjes Marja

Phyllis zei

Soms zie je van die leuke projectjes... enig die etui, leuke stoffen ik ik vind het altijd knap hoor, zo'n rits inzetten.
Veel plezier met je vliegende gansjes, heerlijk al die verschillende stoffen.
Fijne week!

Annelies zei

Lekker bezig ! Leuk etuitje !

wilma oud zei

Je bent goed bezig. Leuk dat tasje en je boompjes quilt is ook heel leuk. Fijne dag nog. Groetjes Wilma Oud

Anoniem zei

HET quiltje DAT is blijven liggen is erg leuk!
Groetjes, Cora

katrien zei

Leuk tasje .
Succes met de andere mooie projecten.