woensdag 15 mei 2019

Afgelopen week weinig handwerken voor mij alhoewel dit was ook handwerk maar dan van een ander soort. De heg aan de achterkant van ons huis ging eruit en daarvoor in de plaats;
Hebben we saampies een hele mooie schutting neergezet;
 
Ziet er goed uit al zeg ik het zelf, trots op mijn handige mannetje;
 
Van de restjes hout heeft hij nog een lief bankje gemaakt en ik ben nieuwe hoesjes aan het maken voor de kussentjes dat verschoten groen was ik wel klaar mee;

Nu is het tijd om mijn tas te pakken, strakjes Bee.

Fijne zonnige dag, zwaaizwaai

9 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Jullie hebben hard gewerkt Else met een mooi resultaat. Het was zeker weer een gezellige Bee?👍🏼🤗

Conny's-blog zei

Soms even druk met andere dingen he, maar het ziet er weer strak uit zo je tuin. Nu weer tijd voor je handwerk toch..............liefs.Conny

Ineke zei

Mooi gedaan van jullie tweeën. En heb je veel gedaan tijdens de Bee??? ;-)

Else zei

Mm veel gekletst en lapjes geaaid Ineke

Else zei

Ja was fijn de dames weer te zien. Jammer dat je er niet bij kon zijn.

Else zei

Ja nu weer meer tijd voor steekje Conny

Phyllis zei

Dat ziet er heel netjes uit, knap hoor. Hoop dat de bee weer gezellig was, vast wel.

Annelies zei

Het was weer heel gezellig op de bee. We hebben misschien niet veel gedaan, maar wel veel lapjes geaaid.
Je tuin is mooi geworden !!

Yvonne zei

Super mooi gemaakt door jullie samen Else! Gelukkig is daar dan weer een Bee om weer even lekker te freubelen!