maandag 23 maart 2020

Vreemde tijden op het moment, de hele wereld staat op zijn kop door het Corona virus. Ik ben blij met mijn hobby's  en vermaak me. Door internet gelukkig contact met familie en vrienden, maar dat zelfde internet zit ook vol verleidingen.

Zo begon ik afgelopen week door mijn quilt tante Truusje aan "Daily LOVE, hartje per dag". Vanmiddag mijn hartjes die ik tot nu toe heb gemaakt bij elkaar gelegd en ik denk "nu" dat ik er gele blokjes tussen ga zetten, word vervolgd;
De volgende verleiding was "Claudine's quilt" en toen bedacht ik me dat er nog ergens een "King George" lag te wachten. Sterk als ik nog ben heb ik hem erbij gepakt; 
Het is al een halve quilt en de overige blokken schieten ook al op, ik heb zelfs alles al geknipt op een T-doek zitten:
Vandaag naar het noodzakelijke huishouden een blok voorzien van zijn hoeken:
Morgen de volgende verder, dit is een MOOI begin.

Pas goed op je zelf, zwaaizwaai

13 opmerkingen:

marga zei

Het zijn onduidelijke tijden maar dat maakt de weg vrij om eens weer in de kast te kijken naar al die lapjes en onafgemaakte blokken of quilts.
Mooie blokken hoor van de King George.
Groeten
Marga

Annelies zei

Wat leuk dat je de King George weer hebt opgepakt ! Geniet van je steekjes.

Guusje, zei

Wat leuk de hartjes en je King George die wordt zo mooi. Veel quiltplezier en stay safe.

Yvonne zei

Mooi! Je King George.... nog even doorzetten nu, dan is ie af!

Annemiek zei

Leuk die afwisseling met blokjes tussen de hartjes. Mooi George die is het afmaken waard. Stay safe.

katrien zei

Mooie werken. En ja rare tijden,maar dus meer tijd voor onze hobby,gelukkig hebben we een hobby.

sylvia zei

zo komt er door een nare tijd wel weer wat uit onze kasten!
ik voel jouw DJ weer even rusten..;)
liefs, Syl

Carin zei

Ja inderdaad een vreemde rare tijd.
Wat zijn je deorge blokken mooi zeg en ook erg leuke hartjes. Ik kan deze verleiding nog goed weerstaan ;-)
Ik houd het even bij mijn sokken en de I-spy quilt die ik nog moet maken.
Pas goed op jezelf !! Dikke knuffel terug.

Marjan zei

Geweldig dat je verder gaat met de King George: die wordt zo mooi! En wat een leuk idee heb je voor de hartjes... Groetjes en blijf gezond!

KijkDaarIs zei

Prachtig ..je blokken van King George...mooie kleuren.....
Je hartjes worden lief...
Fijne dag en take care!!

digital printing 24 jam zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)

Uplay365 zei

Het zijn onduidelijke tijden maar dat maakt de weg vrij om eens weer in de kast te kijken naar al die lapjes en onafgemaakte blokken of quilts.

ทางเข้า ยูเพลย์365
VSCR888

Anoniem zei

Leef je nog ?

Gr Anja.