maandag 1 maart 2021

Hoog tijd om hier weer neer te krabbelen, februari is voorbij gevlogen.  Ik heb 2 blokken voor de weddingring quilt gemaakt en eerder gemaakte losse blokken aan het geheel gezet:

 
 
Hebben jullie ook genoten van het winterse weer? Ik heb met mijn buurvrouw een kouwe wandeling gemaakt langs het strand bij ons in het dorp, heerlijk;
Toen later die week haar kleindochter kwam werd er ook sleetje gegleden, Genieten met hoofdletter G;
Zo anders was de wandeling van gisteren, ook wit maar dan van de mist;

Afgelopen week ook mijn lapjes voorraad aangevuld, besteld op internet en daarna opgehaald bij de Quilt Studio in Eemnes. Hoe blij kan je daar van worden;
Maar de lapjes moeten op het moment het veld ruimen voor mijn haakwerk. Het moet een Unicorn worden voor een klein nou ja al weer bijna 4 jarig buurmeisje;

Nu eerst verder met huishoudelijke klusjes en dan wie weet strakjes nog even in de voortuin met mijn haakwerk. 

Tot de volgende keer, zwaaizwaai

8 opmerkingen:

Annelies zei

Hier wordt ook gewandeld, al lag ik weer eens bijna op de aarde. Je reddingring is erg mooi ! Mooie lapjes ook, moet ik ook eens doen, maar ik ga binnenkort net als jij aan de haak. Er komt een gratis patroon van een paashaasmuis...

Annelies zei

Ik bedoel natuurlijk weddingring. De auto correct veranderd het steeds.

Coby Breitner zei

Gezellig blogje, veel vaker doen hoor. Wij genieten van jouw maaksels.
Fijne dag

miekequilt zei

Wat een mooie weddingring. Leuke lichte kleuren. En die nieuwe stofjes zijn ook zo heerlijk fris.

Yvonne zei

Echt een goed idee om verder te gaan met je wedding ring. Zo lente-achtig en fris van kleur. De unicorn wordt echt superleuk, zo knap dat jij dat kunt. Wandelen is heerlijk zowel met als zonder de sneeuw.

Anoniem zei

Leef je nog ?

Gr Els.

mahipatel zei

If I can write like you, then I would be very happy, but where is my luck like this, really people like you are an example for the world. You have written this comment with great beauty, I am really glad I thank you from my heart. online girl gurgaon
Gurugram Girl Number
Online Girl Number Dehradun
Gurgaon girl number
housewife Gurgaon
premium health
Health Tips

Anoniem zei

Lang geleden je blogje ,misschien een nieuw blogje zou leuk zijn ?

Gr Petra.