dinsdag 23 oktober 2018

Afgelopen zaterdag was er feest bij de Sampler in Haarlem, ze vierde hun 30-jarig bestaan. En ik had gehoord dat quilt vriendinnen Yvonne en Bernadet er zouden zijn. Nog meer rede voor mij om die kant op te rijden, toen ik aan kwam was het al druk beneden in de winkel; 
 Eerst maar een kop T en wat lekkers;  
Daarna door naar boven naar mijn vriendinnen, Yvonne zat er met haar quilt-roman "Take it Easy" een aanrader het leest heerlijk weg;
Eind van de middag mochten ook een paar kleine lapjes voor Dear Jean mee naar huis;
Daar was ik van de week begonnen aan het randje om de blokjes, even kijken hoe dat zou uitpakken qua kleur;
Er werd ook nog gebreid aan Tante Zoet, begin van blok 3 zit eraan. Ik ben grote vriendjes met mijn potlood en steekmarkeerders. Het patroon is LEUK om te breien maar je moet wel heel erg opletten met ajour breien;
Dear Jane ging even op een laag pitje van de week. 2 halve blokjes genaaid en een nieuwe getekend blokje van een stofje wat ik zaterdag bij de Sampler kocht;
Nu eerst aan de huishoudelijke klusjes verder en dan .....

Fijne week, zwaaizwaai 

5 opmerkingen:

Annelies zei

Leuke stofjes en wat wordt je borduurtje mooi !

BezigeBijMirjam zei

Op het blog van Yvonne had ik je al voorbij zien komen. Gezellig! Leuke lapjes en het donker randje erom heen staat goed.🤗

Ineke zei

Prachtige lapjes! Had je foto gezien op Yvonne's blog. Wat gezellig om daar eens naar toe te gaan, moet ook maar eens die kant op!

Yvonne zei

Je lapjes zijn in het echt nog mooier. Super dat je er was. En je bent goed bezig met Jane!

Phyllis zei

Ziet eruit als een gezellig feestje bij de Sampler, leuk dat je verder gaat met de Jane.