dinsdag 20 november 2018

Ohoh ben je lekker bezig, schiet het bloggen erbij in.

Alweer een week geleden naaide ik samen met een vriendinnetje handige projecttasjes. De voorste met blauwe stip van mij en roze van haar; 
 Moet je kijken wat een leuke binnenkant ze uitzocht;
Na het opruimen van mijn atelier (hard nodig na de tasjes makerij) kwam ik allemaal lapjes tegen die ik de laatste tijd had gekregen voor mijn vingerhoedjes quilt;
Hoog tijd om die eens in het daarvoor bestemde trommeltje te laten verdwijnen;
En vandaag, vandaag ligt vrouwtje Tolman op mijn bureau. Nog een hele lange zijkant eraan, dus hup meten, spelden en vastrijgen.  Jullie merken ik ben aftellende, nog een paar uurtjes doorprikken
dan kan ze eindelijk gedubbeld worden;
Ik ga aan de slag
Tot de volgende keer, Zwaaizwaai 

11 opmerkingen:

Annelies zei

Stuk voor stuk leuk ! (en nog mooier in het echt ) Veel plezier met alles !

BezigeBijMirjam zei

Goed bezig Else! En wat Annelies zegt onderschrijf ik ook! Echt heel leuk, de mandjes! 🤗

Ineke zei

Leuk zijn de tasjes, ook leuk als cadeautje voor iemand. Ik maak regelmatig een tasje als cadeau voor iemand van mijn vriendinnen of familie. Mooi is je Tolman en ook de vingerhoedjes. Zijn ze groter dan die van Annelies?
Nog even dit: je blognaam bovenin de balk staat "niet beveiligd"ervoor. Dat kun je veranderen bij Instellingen van Blogger, klik op Basis en dan de nee veranderen naar Ja bij HTTPS. En klaar... succes...

Quilting Moesje zei

O... mooi je vingerhoedjes quilt !
( lijken groter als de mijne (?) de plaatjes maken het bij jou ook zo leuk :o)
De tasjes zijn ook erg leuk !
Groetjes,
Simone

Elizabeth zei

Gave tasjes! Zoiets wil ik ook wel eens maken...
Ach ja, dat opruimen herken ik. Het is wel fijn om dat eerst te doen voordat je weer met iets anders begint, anders wordt je werkblad steeds kleiner :)
Mooi wordt je vingerhoedsquilt!
Groetjes, Elizabeth

Annemiek zei

Schattige tasjes. Je bent weer full swing bezig. Fijn om te lezen. Groetjes

Marjan zei

Wat een leuke tasjes! Zo mooi gemaakt. Je vingerhoedjes zijn geweldig. En je Tolman vind ik helemaal het einde: prachtige kleurtjes!

Phyllis zei

Heerlijk om zo bezig te zijn en Vrouwtje Tolman is echt prachtig.

Marie-Louise zei

Ik vind de tasjes erg mooi. Vooral ook met die binnenkant die je dicht kan trekken met zo'n koordje. Bestaat er ook een patroon van, of heb je het zelf verzonnen?

Marianne zei

Wat een mooie oplossing voor de rand van de vingerhoedjes. Goed idee!

sanpiseth40 zei

This blog aware me about different programs which can become very useful for our friends and kids. Few websites provide combined courses and few of the are separately for single subject. Glad to get this
หนังไทย