vrijdag 28 maart 2008

Uiltje voor Bart!

Het ging van de week niet zo lekker met mij, heel veel gerust en ik voel me nu een stuk beter. Gisteren had ik wel weer zin om wat steekjes te prikken en dat heb ik ook gedaan. Bart zijn quilt was bijna af, ik had de quilt al gebiesd maar nog niet vastgezet aan de achterkant. Een heerlijk rustig klusje voor op de bank!

Hier is ie dan helemaal klaar, en ook zie je hier mijn nieuwe ja wat is het een kastje of een uit zijn kluiten geschoten plank! Nou in ieder geval ben ik er erg blij mee, kan er quilts en meer aan hangen en weer wat van mijn beren op kwijt.
Vandaag maar weer eens proberen wat orde in het huishouden te brengen, want er is HEEL weinig gebeurt hier in huis. De wasmand roept dat ie overloopt, en mijn bed wil ook een schoon hoesje voor het weekend (lol) nou ik ga mijn best doen. Tussendoor maar een dutje om het niet te gek te maken.
Fijn weekend, tot gauw

Geen opmerkingen: