zondag 6 april 2008

Nieuwe Bank

Effies showen met onze nieuwe bank, echt super hij zit TOP!!

Slapen doet hij ook heerlijk vlgs Bart (lol) ik heb en nu ook hele grote kussen op liggen maar die staan nog niet op de foto!

Verder wou Fientje graag op de foto in het rietenstoeltje, ze wou effies showen met haar nieuwe patchwork "Else" kussenhoes. De hoes heb ik gisteren in etappes gemaakt, eigenlijk had ik al een topje klaar maar daar sneed ik met mijn rolmes doorheen (!@#$%^&*) Toen maar een nieuwe kussentop gemaakt, daarna naar de kringloop gereden (en geslaagd) voor een ander rietenstoeltje voor mijn slaapkamer want daar stond de stoel die nu in de kamer staat (ben ik nog te volgen!) Gisteravond heb ik de kussenhoes een beetje grof gequilt en klaar is Else (vergeet te vertellen dat ik ook nog een rits om zeep heb geholpen die ik er in genaaid had!! toen maar klitteband gebruikt!!) Ik ben dus lekker aan het klooien geweest zoals jullie kunnen lezen.
Ik wou eigenlijk graag een grotere oortjesstoel maar aangezien ik nu lekker de ruimte heb in de kamer heb ik hiervoor gekozen!

Zo tijd voor de strijk, tot de volgende keer.....................................

Geen opmerkingen: