donderdag 17 april 2008

Op de Rommelmarkt 2

De rommelmarkt loopt de laatste tijd een beetje als een rode draad door dit blog. Ook afgelopen weekend ben ik weer op de rommelmarkt geweest, lekker bijgekletst met mijn oom. Moet je zien als hobby zegt hij, nou ik vindt het super gezellig om langs te gaan. Ik was het niet van plan maar toch ben ik weer met iets leuks thuis gekomen, voor heel weinig (zie foto). Oh ja en nog wat ondergoed van Bjorn Borg, alleen niet voor de prijs die ze in de winkel vragen. Zal maar zeggen dat ik er zonder dat jullie het zien gebloemd bij loop (hahahahha)
Trouwens over bloemen gesproken mijn tante kwam van de week langs op de thee met deze MOOIE bos bloemen, voor mij! Zomaar, vindt dat echt heel lief van haar.
Tijd om van mijn bloemen te gaan genieten beneden, tot later

Geen opmerkingen: