dinsdag 20 mei 2008

In een notedop!

De laatste twee weken druk geweest, maar ik zal jullie even vertellen wat er zoal is gebeurd hier. Bart en mijn persoontje zijn met de nieuwe auto naar Velhoven gereden. Daar was een quilttentoonstelling en tevens een mooie gelegenheid om de auto in te rijden, stond 90 km op de teller van de 1e avond!

Het was wel even zoeken daar aan gekomen Maar na het volgen van diverse bordjes hebben we de zaal toch gevonden (lol) Er was zelfs een DAMES pakeerplaats!!
We hebben veel mooie quilts gezien, en later toen Bart in zijn krantje zat heb ik bijgekletst met Wendy, Els, Heleen en ja hoor ik heb ook nog een paar lapjes gekocht (Thimbleberries). Oh en ik vergeet het patronenpostje die ik heb gehad van Wendy (knuffel) altijd leuk voor restjes op te maken. Geslaagde dag dus, heb weer helemaal zin in quilten.

Maar eerst stond er de 10e mei een berenbee op de agenda, ja net als een quiltbee maar dan met beren. Heel gezellig de dames kwamen uit het hele land van Hengelo tot Rotterdam, we waren met 7 berige moeders. Er is veel geshowed gekletst en gegeten, en er is ook door sommige dames nog gewerkt aan hun beer of het kadootje wat Beb voor ons mee bracht een berig doosje! Op de foto zie je mijn tuinbank nog een beetje, jammer genoeg gingen de meeste beren weer mee naar huis het eind van de dag.

Het rode beertje en haasje zijn van Marian, helemaal top. Zij had ook een fotoboekje mee van haar vakantie in Rusland op de foto's stond haar vakantiebeer! Leuk idee, ik neem zelf ook altijd wel een beer of muis mee die op de foto mag, ik vindt mezelf niet zo leuk op de foto!! (ik dacht dat ik de enige gekkie was) Maar dit jaar was er van het maken van een vakantiebeer nog niets gekomen. Dus eerst maar een beer maken, het was pinksteren dus een extra dag vrij, ik had een dikke enkel nog van mijn val in November dus pootje omhoog en prikken. En het is gelukt hier onder zie je een foto van mijn beer die mee mag op vakantie. Heikie heet ie en zo ziet zijn koppie eruit, de andere foto's zijn een beetje te zonnig dus die ga ik nog een keer over maken.



De laatste paar dagen is er weinig tijd om te beren of quilten, schoonmama is gevallen heup gebroken. s'morgens in alle vroegte prik ik wel een paar steekjes in een muisje vriendje voor Heikie anders zit ie zo alleen in mijn tas (lol)

Nu ga ik nog even iets huishoudelijks doen, broodje bakken, tas pakken voor het ziekenhuis later vanmiddag en dan oeps we moeten ook nog iets eten.

Ik ga voorzichtig de trap af, ja ik hou me goed vast,

tot de volgende keer

Geen opmerkingen: