vrijdag 2 mei 2008

Mouwwwwwwwww

Gisteren was mijn achterkant al te zien en vandaag dan ook mijn voorkant. Else kreeg weer ideetjes toen ze op de berenbeurs liep vorige weekend en zo ben ik weer in elkaar gezet! Ik ben MOUWwwww en woon op het moment in de boekenkast.

En nog een detail van mijn broekie, met een gaatje voor mijn kleine staartje!

Else die is er nu even niet, ze rende net de deur uit om de wekelijkse boodschappen te doen en zei blog jij even voor mij! Else wil dit weekend nog naar een quilttentoonstelling, even kijken en bijkletsen met quiltvriendjes. Want zoals jullie weten quilte Else al voordat ze beestjes ging maken! Ik denk dat de volgende blog over haar bezoek aan de quilttentoonstelling gaat hopelijk met foto's. Ik heb wel zin om mee te gaan, maar of dat lukt?


tot snel, Mouwwwwwwwwwwwwwww

Geen opmerkingen: