maandag 20 oktober 2008

Berenbeurs Ahoy 2008

Ja hoor ik was er weer, terug van een heerlijk weekeend berenbeurs Ahoy. We (Barbara Saskia en mijn persoontje) vertrokken vrijdagochtend om 7 uur uit Huizen naar Rotterdam. Aangekomen in Ahoy hebben we eerst Barbara geholpen (in de weg gelopen, lol) met het opbouwen met haar kraampje.
Het gezellige kraampje van Barbara Bears, vol leuke beertjes en stofjes. De rest van de dag waren Saskia en ik te vinden bij Tierlantijntje om te helpen met de verkoop, de dag vloog voorbij. 's Avonds hebben we met zijn drietjes heerlijk gegeten bij Ahoy, en daarna zijn we vertrokken richting dit hotel;
De barman kende ons nog van vorig jaar, de dames van de berenbeurs? En we hadden ons zo netjes gedragen (lol) Na een bijna net zo lekker bakkie koffie als vorig jaar lagen we rond half 10 te snurken!! De volgende ochtend weer vroeg op, douchen en daarna een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Zaterdag bestond uit sjoppen kletsen foto's maken, en het is ook gelukt om Barbara nog even weg te krijgen achter haar kraam voor een rondje over de beurs!! We (sas en ik) hebben zelfs nog iets verkocht tijdens haar "korte" afwezigheid! Rond het middaguur stonden we weer bij Tierlantijntje achter de kraam zodat de dames even konden lunchen. Even iets vertellen over een van mijn aankopen; het zijn diverse stukken oud tafelkleed! De beren die er van gemaakt worden hebben een hele leuke uitstraling, ik heb bij Marian bears een foto gemaakt van zulke beren/konijntjes. foto hieronder;
Hier nog een paar foto's van de beurs;
Barbara, Saskia, Marian, Toos, Ria, Berta, Esther, Gonnie, Ingrid en iedereen die ik verder vergeten ben, bedankt voor de gezelligheid en het aanhoren van mijn geklets! (lol))
Op naar Ahoy 2009

Geen opmerkingen: