dinsdag 28 oktober 2008

Van alles een beetje

Op Ahoy had ik een klein bedje voor mous gekocht, maar geen matrasje en dekentje. Na wat gefröbel heb ik een matrasje en quiltje in elkaar gezet. Je ziet het resultaat op de foto hiernaast. Het geheel staat weer op mijn plankie boven de tv, gemaakt door dh. (die kan ook heel goed fröbelen lol)



Vandaag is mijn vrije dag, dh had me van het weekend verteld dat de kerstshow weer opgebouwd stond bij het tuincentrum! FOUT FOUT ! Daar ging in dus vanmorgen op mijn stalenros eerst richting het dorp om een kadootje te kopen voor "kleine" Joyce die zaterdag jarig is en toen .................. ging ik ook effies kijken bij het tuincentrum. Moet zeggen kan niet wachten tot ik de boom weer mag opzetten, ohhhhhhhhhhhhh het was zo mooi leuk gezellig. Houd je in riep het engeltje wat op mijn schouder woont, maar helaas pindakaas toen kwam ik deze koffer tegen en was VERKOCHT! Hij staat nu bij mij op de keukentafel te pronken, en mijn beren gereedschapkoffertje pas erin (lol) JOEPIE hij is zo leuk en van mij!!
Zo en dan nu weer verder, broodje bakken bakkie doen en effies prikken! Fijne dag allemaal tot ........

Geen opmerkingen: